Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: SENYUM DALAM SAYU ::

| Rabu, 15 Februari 2012
pppffftttt..

waaahh, dah lama aku tidak mengupdate blog busuk ini.. oh tidak, kalau tengok dekat aku pnya list entry, memang jauh sekali, sangat tak seimbang.. muhah.. bulan november bapak banyak nya aku update sampai beratus2.. tapi bulan januari.. harus nak nangis.. haha..

dah masuk februari pon tak reti-reti nak insaf lagi.. haha..

orite, kali ni, aku nak cerita pasal, what goes around lately.. aku pon kadang-kadang tak berapa nak paham la dengan segelintir makhluk Allah nie, yang perangai dia macam biskut, ok, hari ni lain, esok lain, lusa lain, taun depan macam semalam..eh, btul ke apa aku tulis ni....

tapi, itu lah kehidupan, lagi lama kita hidup lagi jauh kita berjalan, lagai ramai la kita akan jumpa orang.. dan aku sendiri tak tahu , ni penyakit ke apa..?? atau saja-saja nak menguji kesabaran aku yang memang tinggi ni.. huh.... thats it.!!

ok, contoh nya, dalam tiga atau empat hari ni, memang dia ok je dengan aku.. tapi since semalam la kot, bila aku cakap o tanya, buat muka selamba kucing kurap je.. macam aku cakap dengan tunggul batu bersurat.. sigh... memang sabar betul aku..

erm.. setahu aku, aku tak ada la buat salah apa kat dia, tetapi kenapa tetiba dia bersikap sedemikian dengan aku.. ooohh.. tidak... redho la aku jawabnya...

ok, gambar tak de kene mengena..
prinsip ni, aku tak ada la pegang sangat actually, tapi just nak share ngan korang... kalau orang kata dia benci ngan kita, kita jangan balas, ko ingat aku suka sangat ngan ko, tapi kita balas la, tak apa, aku masih sayang kan ko.. ahaks.. :)

sebab kalau orang bagi API kita jangan balas dengan API, memang sampai ke sudah, sesuatu masalah itu tidak akan selesai.. huhu...

ermmm.. tapi masalah akan tetap mesti terus kita selesaikan, supaya ia tidak menghantui kita..uhuks.. *wah ayat aku dah macam kounselor sekolah tadika dah..

macam-macam benda aku fikir, erm.. kadang-kadang aku tegur dia, untuk betul kan keadaan, tapi dia seakan menolak, dan cuba untuk melarikan diri.. ermm... iissshh.. dush dush dush... malas la aku nak pikir, buat hati panas dan sayu je...

ok2.. sebelum kalam aku berakhir utk entry ini.. huhu... aku nak cakap kepada dia (kalau dia baca dan terasa), maaf kan la aku nie.. kalau aku ada salah tegur dan katakan lah..tolong lah jangan diam je macam ni... aku tak tahu nak buat apa dah.. rasa bersalah sangat2.. huhu... (sila terasa)

k la,

jaga diri hiasi peribadi..

nota mulut : tahniah kepada mereka yang dah mula berblogging... www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::