Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

UP ENTRY

| Ahad, 22 Januari 2012
ASSALAMUALAIKUM..~~

beruban kepala, tekan-tekan button, bila la aku dapat update blog ni.. erm, dah naik trauma dah blog ni nak jumpa aku, sampai merajuk-rajuk bagai.. sebab apa..??

sebab sampai sekarang aku masih tak dapat nak up entry terus dari ladtop sendiri.. sob3.. yela, permasalahan yang sama berulang kembali.. kura-kura betul... asal nak bukak blogger.com je mula not responding la bagai.. dah semua jenis enjin pencarian aku dah cuba.. hasil nya tetap sama.. wwaaahhh ..

ni pun menggunakan ladtop orang lain, terima kasih kepada tuan ladtop, kerana sudi bagi pinjam kejap ya... muhaha..

aku malas la nak up entry panjang-panjang yang stok cecah lantai kalau baca...malas nak cerita tentang about my past, about what have their done kat aku.. aku redha je semua tu.. huh.. besar sungguh tarbiyah dan ujian Allah untuk aku.. mungkin ada hikmah disebalik semua itu..

anda dipersilakan untuk fitnah saya atau apa sahaja, kerana seperti biasa, saya tidak akan terjejas sedikit pun.. oh.. saya tak suka la, orang-orang yang FAKE ni.. depan bukan main cakap sopan, mengalahkan Megan Fox, tapi belakang,, ffuuh,, hebat, macam lidah ular.. terjelir2.. aku sumpah ko tau la..

erm... ok, done marah-marah..(eh macam biasa la, blog aku kalau tak up entry gosip2, kontroversi nak marah-marah orang ni, mmg tak sah la kan).. dan either korang suka atau x... aku x nak kisah sangat, coz korang ada pernah kisah tentang aku.. muahaahha...

and, dears blogger... insyaAllah, aku akan try untuk up entry seperti biasa la... yela, sian kat folllowers aku yang naik jugak la, even aku tak update blog.. mekacih...

dan, nanti kan la entry2 seterusnya..haha..

sorry, termarah.. maaf kalau terasa...

jaga diri, hiasi peribadi

nota mulut : aku tak buat orang,t api orang buat aku.. apakah..??
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::