Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: JIKA AKU TIDAK HARUS MEMILIH ::

| Ahad, 22 Januari 2012

ASSALAMUALAIKUM..!!

MASIH BUNTU

Salam pagi kepada semua.. erm, apa khabar semua.. keje ke..?? eh, terlupa pulak hrni ni gong xi fa chai… ahaks.. so sume cuti la ni kan..?? apa plan korang hari ni…?? Jejalan..?? kalau rasa-rasa nak tersangkut dalam jam sebelas jam boleh la g kuar… aahah..

Kan seronok jika aku tidak harus memilih… erm, dua-dua menjadi satu priority untuk aku.. then kan seronok, jika aku boleh mendapat kan kedua2 nya sekali.. aku hanya manusia biasa yang tidak dapat melakukan 2 dalam satu masa.. ohh ttiiddaakk..~~

Aku telah cuba bertanya kan pendapat orang-orang lain, erm, tapi mereka seakan mengkondem aku lagi ada.. tidak cuba untuk menyelesaikan masalah aku… erm, lagi seperti ingin menjatuhka aku lagi ada la..



Apa la… cuba korang letakkan diri korang kat tempat aku..?? benda ni berlaku dalam sekelip mata, cuba korang selami apa yang aku rasa sekarang, rasa bersalah sangat2, dengan orang yang berkaitan.. aku pon ada perasaan jugak..

Ingat aku ni, suka sangat ke nak menyusahkan orang lain..~~ aku rasa klau kroang meletakkan diri korang betul-betul kat tempat aku, korang pasti akan mengalami perkara yang sama.. tapi korang just cakap seperti its just the simple problem, yang korang rasa boleh selesai dalam masa dua tiga hari je…

Aku tidak kisah jika selepas ni, aku menjadi individu yang dibenci dek kerana kesilapan keputusan yang aku buat, sebab aku juga manusia biasa… dank orang pon, mungkin pernah melakukannya.. pernah mengalami situasi yang sama…

Pelbagai masalah yang akan timbul..tappi…~~~ my decision akan tetap menjadi keputusan aku.. but now, aku tetap tidak mempunyai keputusan lagi… huhu…
Dan aku harap keputusan aku ini, tak saah, dan semua orang akan memilih nya dengan hati yang terbuka. Tidak cuba kata2 belakang… ermm….

Berat hati aku ni… kan bez jika aku tidak harus memilih.. Ya Allah, aku mohon kau permudahkan lah segala urusan aku ni…

Semoga apa yang aku lakukan ini betul… dan semua orang boleh untuk menerima nya dengan hati yang terbuka.. aku tidak menyalahkan sesiapa jika mereka jika mereka tidak menerima keputusan aku seadanya… erm.. aku redho..

Mungkin itu harga yang aku perlu bayar.. so apa aku boleh buat. Aku hanya manusia biasa, tidak mampu untuk aku memuaskan hati semua pihak, baik orang besar mahupun kecil, apatah lagi yang  berjawatan besar.. kerana siapalah aku..

So harap kroang tidak menghukum aku ya.. aku akan pergi berjumapa dengan orang-orang yang patut untuk berbincang mengenai hal ini…

Hanya nukilan insan biasa yang masih meraba-meraba mencari erti hidup di dunia yang fana ini..~~

Wallahualam..


Salam ukhuwwah..

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : sekali lagi , kan seronok jika aku tidak harus memilih..~~
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::