Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: KISAH TOBUR : DAPAT JUGAK AKU JADI PELAKON ::

| Rabu, 7 Disember 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

GILA LAMA..!!

ERM.. hye semua.. huh, gila lama aku tak update belog nie kan.. aku pon tak tahu la apa dah jadi dengan aku lately.. gila malas, asyik tido je.. kalau ada masa sikit je, katil je yang aku Nampak.. weeeiihh, katil ko, pergi duduk bilik lain boleh tak..?? lemas la aku tengok, kalau tengok ko je, mata aku mesti mengantuk.. apa penyait pon, aku tak tahu.. *__*


Tapi aku sangat-sangat bersyukur , tak tahu la nak melompak, ke , guling-guling atas tar ke.. coz even tak update blog, traffic tetap maintain gitu.. apa ku buat, aku repost je la apa yang ada kat blog aku tu.muahaha.. followers pon naik la jugak daripada taka da… thankz u’ooll..

Alright, dua perenggan cerita ke laut.. tapi sekarang aku nak cerita , yang cecita aku nak jadi pelakon tercapai jugak.. muhaha… wah, famous amous kah aku nak jadi pelakon bagai… cerita apa yang aku masuk..?? ceriita cikgushida.com ka..?? muaha..

ni la aku... bajet tak..?? 
Actually, kat APIUM ni, setiap hari rabu ada TOBUR.. TOBUR ni, program bahasa arab yang dianjurkan oleh pihak petadbiran tau, korang jangan Tanya banyak-banyak, coz aku malas nak cerita.. erm, dan rabu lepas, adalah hari sejarah bagi aku coz, aku dapat berlakon juga, even taka da la sampai nak masuk layar lebar, o screen 40 inci kat kantin tu..

Sebelum ni, duk tengok orang berlakon je… macam-macam watak aku tengok diorang lakonkan… huhu.. rabu lepas giliran kelas aku, buat TOBUR ni… kene berlakon.. kitorang buat ala-ala teater muzikal gitu… tapi bukan dalam bahasa melayu o ingeris ataupon jerman, tapi dalam bahasa ARAB..

erm, berlakon sambil baca skrip..
Jenuh jugak la.. tapi sangat seronok. Kitorang pecah tradisi watt eater muzikal kat APIUM ni.. coz maybe sebelum ni taka da siapa yang berani buat kowt.. but ada aku kisah.. haahaha…


Aku sebagai watak utama, dan tiga orang lagi sebagai watak pembantu dan selebihnya sebagai watak sampingan.. waaahh… watak utama tu aku dapat.. harus glamour… cerita yang kitorang buat nie, simple sahaja… kira-kira cerita ringan r, mudah nak paham.. taka da la macam cerita transformer tu nak berubah-rubah bagai..muahaha..

Tapi apa yang kitorang buat ni, mendapat kritikan hebat tau.. haha. Kira macam masuk akhbar gitu.. ok tu tipu… kritikan pasal bahasa arab yang kitorang gunakan tu, banyak bebenor salanya…haha… na buat macam mana, tak pergi betulkan pada ustaz dan ustazah,, mendapat la masa komen…haha.

Tapi taka pa.. that’s the way we learn… erm… yang salah tu, mnyebabkan kita nak berusaha lagi…menyebabkan kita rasa nak bangkit untuk kali yang seterusnya.. but kalau kita buat betul je semua, kita akan rasa kita ni berada di zon selesa dan tak nak berusaha lagi…(tak cakap sesapa)..(ayat nak sedap kan hati)..*boleh??

time tengah nyanyi-nyanyi..

But pujian harus diberikan kepada semua ahli majmuah aku, even taka da sesapa yang nak puji kita, tapi taka pa, biar aku puji no.. muhahaa… erm..korang really did a good job. Bayangkan satu malam sahaja berlatih.. kita mampu buat sesuatu yang pada aku very membangga kan… huh.. *tak tertuis aku dengan taipan ini..

But aku nak ucapa terima kasih la sesangat kepada semua yang menjayakan tobur pada kali ini… mohon maaf daripada aku sekiranya, ada tersilap dan terkasar bahasa, semasa menjayakan tobur ini.. aku enjoy … dan harap korang pon enjoy la ya…

Semoga setiapa apa yang kita lakukan ini ditimbang baik di atas mizan ALLAH kelak k..

Dan terima kasih lagi sekali kerana dapat merealisasikan impian aku.. huh.. rupa-rupanya berbakat jugak aku ek nak jadi pelakon.. so kepada KRU dan DAVID TEO.. call me kalau ada apa-apa lakonan,, ala extra pon taka pa..uhu..Dulu Lisa Surihani tu ko ingat terus-terus je dapat jadi pelakon utama, jadi EXTRA dulu tau.. hehe.. *gurau..

Erm.. tu jela nak cerita.. tak nak cerita panjang-panjang, kang buat entry cecah lantai kang, tak habis baca korang, semua duk scan je.. ha, sapa nak jawab.. so wat entry sedang-sedang je…huhu…

K la, bye..

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : nak update tetiap hari..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::