Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: BERBUAT BAIK ::

| Khamis, 1 Disember 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

MASIH TERASA..!!

HYE, semua.. amacam hari ini..?? sihat..?? (rasanya soalan ini, dah Tanya pagi tadi)… erm..tapi takapa lah.. tak salahkan Tanya dua kali.. erm…

Kehidupan..?? apa yang kita terbayang bila sebut sahaja tentang kehidupan… huhu.. kadang-kadang hidup ini, seperti sangat kejam bagi aku.. since aku sekolah rendah lagi aku merasai nya… erm, and now.. still the same… now people,please don’t judge me, because I write this entry k..

Tetiba aku rasa seperti diri ini kosong.. erm,, macam-macam bermain di fikiran aku sekarang, lepas satu-satu perkara datang menerjah.. eh, kenapa aku yang mnejadi mangsa..??? semua aku.. kadang-kadang aku terpaksa menanggung sesuatu yang bukan aku melakukannya..

Apa ini… susah la hidup macam ini… but sometimes, benda-benda ini semua yang mematangkan kita hidup di muka bumi Allah ini… aku pun masih lagi mencari erti sebenar..aku sudah menjumpai apa yang aku mahu di dalam hidup ini, tetapi tidak secara total.. masih ada ruang-ruang yang mesti di isi..

Kadang-kadang kita buat baik dengan orang pun, yes, memang biasa nya orang akan membalas kebaikan pada kita, tapi tidak kurang juga yang membalas kejahatan yang teruk kepada kita…. Eh susah sangat ke nak buat baik…  and for sure aku tak cakap yang aku ni baik… aku pun manusia biasa yang sering melakukan kesilapan… tapi kita boleh berubah kan.??

Aku pun tak nak berkias panjang.. cukup la sekadar secebis entry ini, untuk memenuhi blog aku, dan korang dapat mnedengar luahan hati aku..

Terima kasih..

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : terasa dipinggir…
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::