Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: JADIKAN SUKAN SATU IBADAH ::

| Rabu, 30 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~

I MISS GILA DENGAN BLOG AKU..

Hye, u’oollsss… apa khabar korang semua kipas susah mati aku..huh.. aku dah lama, dah tak update blog ini… erm..sorry la semua, bukan tak sudi, tapi kadang-kadang masa itu sangat mencemburui aku.. but hari ini, aku kembali lagi.. ini, pun cuba curi-curi masa..hehe.. harap korang semu terus stayed up with my blog..

Erm..ok, hari ini, aku nak update ringkas punya.. sebab masa memang sangat jelez dengan aku… aku nak story pasal, satu program yang akan berlangsung hujung minggu ini.. erm… actually, aku taka da la apa-apa sangat dalam program ini.. biasa-biasa sahaja..

ni iklan progrm ini.. aku buat..*muka bangga

Erm..program nya adalah,  PERTANDINGAN FUTSAL PIALA TIMBALAN PENGARAH 2011.. anjuran JKP sukan dan rekreasi sebuah organisasi kat APIUM Nilam Puri ini..erm..

Erm, aku takada apa-apa la.. tak kan la , orang kaki bangku macam aku ni nak main.. kang tak pasal-pasal kalah pulak group aku kang.. sapa nak jawab..?? so baik aku jadi tukang sorak je la… menang sorak pun jadi…muahahha….

ADA ke budak-budak ini, suruh aku main.. tak patut betul..aku dah la tak reti nak main suruh main.. sengal betul... *_*

Erm, dalam pada yang sama, penganjur program ini, ingin menjadikan sukan sebagai suatu ibadah dalam kita punya kehidupan seharian… actually, tak susah mana pun nak menjadikan semua perlakuan kita ini sebagai satu ibadah.. tidur pun kita boleh jadikan ia ibadah tau…adakah anda tahu..??

Cara nya nak wat suka sebagai ibadah ni mudah sahaja… kalau main tu, make sure tutp aurat, jangan nak pakai sangat seluar pendek korang tu.. kalau kaki tak berbekas dengan part-parut kurap tak apa, ni penuh dengan parut-parut kurap..muhaha.. kalau taka da parut pun, tutup jugak aurat itu..bukan bagi terdedah je.. nak tunjuk kat sapa..?? ingat cantik la tu..??

Seterusnya, cara nya, adalah menjaga pertuturan kita ketika bermain.. no carut-carut.. ni kang, bila dah main tu, dan bila kawan kita buat spoil sikit, dan mula lah mencarut..macam-macam keluar.. baalifbaya la….dan capital H capital F.. sume kuar. So beware dengan mulut anda.. cuba kita berzikir pada Allah ketika bermain.. baru la selamat .. InsyaAllah..

Ada lagi, tapi aku bagi sikit je la dulu, yang lain korang explore sendiri… pastikan semasa main itu, tidka melakukan perkara2 yang dilarang OK..hehe..


Mula-mula nak tulis entry pendek je, tetapi tak pasal-pasal entry ini jadi entry stok cecah lantai… maaf la ya.. gian nak menulis agaknya…huhu..


I’will try la untuk mengupdate lagi blog tak semenggah ini…. Dan to all readers, silent readers, jangan jemu k nak follow blog aku ini.. jasa kalian amat dihargai..hehe…


Sebelum lebih banyak aku merapu raban, aku nak benti dulu.hehe. ok guys n gurlz… byyeeesss..


Jaga diri hiasi peribadi.


Nota mulut : OMBAK RINDU..!!~`
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::