Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: MALAYSIA JUARA ACARA BOLA SEPAK,SUKAN SEA ::

| Isnin, 21 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

TAHNIAH MALAYSIA !!

Hye semua kipas susah mati au.. ap khabar kalian korang hari ini.. hari ini sepanjang hari hujan, baik-baik celik mata untuk subuh pagi tadi.. dah hujan..huhu… sejuk..kat tempat korang macam mana.?

Erm, semalam aku ada update pasal siapa yang akan menang kan, untuk FINAL BOLA SEPAK SUKA SEA.. dan semua nya telah terjawab semalam, MALAYSIA telah mengungguli pingat emas yang keberapa entah dalam sukan sea ni bagi acara BOLA SEPAK..

TAHNIAH MALAYSIA..


Dan aku ni taka da la, menonton keseluruhan perlawanan Cuma menonton separuh masa pertama sahaja.. dan aku nak riview sikit la sepanjang perlawanan tu..huhu…

1-aku tengok pengadil kali ini, yang dari jepun ni macam kene sogok je… susah bebenor nak bagi kat kuning kat pemain INDON even diorang buat salah enampulohdua kali..huhu… aku nak sepak-sepak je pengadil semalam....

2-gol pertama disumbatkan oleh pemain Indonesia pada init keberapa entah.. cara dia nak gol tu, macam garuda tanduk bola ko..haha.. tak caya cer tengok kat youtube..

3-pastu lepas gol tu, aku tengok Malaysia mulai bangkit dalam perlawanan, bermacam percubaan dibuat untuk menjaringkan gol… tapi semua berjaya ditepis oleh pasukan INDON..

4-tapi-tapi.. pada minit keberapa entah lagi.. percubaan gol oleh azaruddin putera Omar menjaringkan gol.. macam harimau menanduk bola tu..huhu…tak caye agi, pergi tengok kat youtube…huhu..

5-malaysia dapat mempertahankan kedudukan seri satu sama, sehingga akhir perlawanan, walaupun banyak percubaan yang cuba dilakukan oleh kedua-dua belah kumpulan..

6-pastu ada penalty..huh… thankz to BADROL BAKHTIAR  kerana kamu, Malaysia menang..muhaha.. dan kepada penjaring-penjaring gola yang lain.. huhu

7-khairul gahmi cek mat a.k.a APEK, agak hilang arah sedikit pada awal permainan, tapi mula bangkit.. dan pada sesi penalty tu, dia memang hero Malaya la…muhahaa..

8-lepas habis perlawanan je, Malaysia dan menang, ada pulak pasuka urine datang nak buat urine test kat pasukan Malaysia.. kekonon, pasukan Malaysia amik dadah… bongok.. main kotor Nampak.. dah kalah dah la…nak bising-bising pulak..

9-dan jurulatih bola sepak Negara, ONG KIM SWEE, agak bengang dengan tindakan orang INDON..tak ada bahasa punya orang INDON.. puuiii…

10-penyokong INDON ada tak macam nak sabotaj perlawanan..?? aku tak Nampak la…

11-separuh masa kedua aku tak tengok..muahhaha..

Ha, ini lah sedikit sebanyak riview nya..muahaha… aku tak ada la, pandai sangat dalam bab bola ni, main pun tak reti, ni n ak komen-komen bagai.. korang jangan hentam aku pulak ya.. aku amsih mencuba..huhu..

Tapi PASUKAN MALAYSIA memang superb la..huhu.. padan muka garuda tu… dah la tua, nak terbang pun dah tak mampu… pstu banyak main tipu..ehh yeke..??? aku paling tak puas hati dengan juruatih dia…iisssshhh.. berapa sangat la yang dia sogok kat ko sampai ko nak bayes gila dalam perlawanan semalam…huhu… dah la duit diorang murah…. *uuuwweeekk, tak jakun la aku dengan duit INDON…huh..

Kepada orang INDON yang berada di dalam Malaysia, yang agak berhantu kerana marah dengan kemenangan Malaysia, anda dipersilakan balik ke Negara anda ya, kerana anda hanya sekadar pendatang asing, khidmat anda tidak diperlukan…

So kornag, tak yah nak berdemostrasi sangat kalau nak tinggal lama kat sini la ya.. harap maklum..


INGIN memetik kata-kata dari sahabat aku..
sudah terbukti bahawa kuasa bola tidak dapat menyatukan seluruh umat..tetapi bola boleh dijadikan sbg wasilah kpd penyatuan asalkan didasari oleh dasar2 yg benar..

~pemain bola terbaik adalah yg paling tggi disiplin nya di pandang, manakala penonton yg baik adalah yg paling senang utk bertenang.


Apa pandangan anda tentang perlawanan semalam..  bagi aku perlawanan semalam agak laju la.. banyak serangan yang dibuat.. korang macam mana..??

Alright.. stop dulu… jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : ada ke orang yang berjudi dengan perlawanan ini..??



www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

1 RENJATAN:

{ Zura } at: 28 November 2011 1:45 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

masih terase bahang kemenangan lg nie..dpt jgak tundukkan keegoan indon..

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::