Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: TIPS HILANG BOSAN DALAM LIF ::

| Khamis, 17 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~
AKU BOSAN..

Hye, semua kipas susah mati aku..apa khabar kalian semua..*rasa nya dah tanya pagi tadi.. muhaha.. setiap kali update je, tanya khabar..muhaha... apa aku ingat korang nie sekejap sihat sekejap tak sihat ke..?? wink~~wink~~ *pengsan

Anda pernah menaiki LIF..?? ke ada yang fobia dengan lif.. bila sebut je lif.. oh, taubat la aku tak nak naik... gayat ke o apa ke..?? erm... kalau ada cuba cerita sikit dengan kami, tentang kefobiaan anda mengenai LIF..

situasi dalam lif.. (tQ google)

Hari ini, bukan aku nak buat contest o segmen tentang lif ini.. tapi nak bagi TIPS sikit kalau kita duduk dalam lif.. (tak payah nak duduk sangat la)... erm, sebab selalu kita bosan kan duduk dalam lif, bukannya  ada radio ke, movie ke, tapi sunyi je... kalau ada pun bunyi sore pompuan sebut first floor, second floor, dan lain lain sampai lebam..

So kat sini aku nak bagi korang sedikit tips untuk korang menghilangkan kebosanan semasa berada di dalam lif..huh

Korang bergurau la dengan orang dalam lif tu, kasi diorang takut sikit..muahah.. kekonon hantu yang usik.. tapi korang jangan buat selalu, sekali dua sudah, kang tak pasal-pasal buku lima makannya karang...muaahah

Erm,,korang kekonon histeria, kene rasuk kat dalam lif tu, biar semua orang panik dan gelabah, pastu bila dah sampai kat floor yang korang nak pergi tu, korang buat macam tak ada apa-apa yang terjadi je..

Ambil kamera korang, atau kamera phone, korang tangkap gambar semua orang yang ada dalam lif itu, suruh la diorang posing maut sikit, baru la kasi gempak..huhu..

Pindah kan semua barang dan perkakas kerja korang ke dalam lif di pejabat anda, kemudian kalau ada orang masuk korang buat-buat la tanya, anda nak jumpa siapa..?/ kita ada buat temujanji ke..muahaha...

Korang jadi pramugari/a kat dalam lif tu.. kekonon macam dalam kapal terbang.. bila ada orang masuk korang bagi salam , dan tekankan button bagi pihak mereka..huhu..pastu beritahu tips-tips keselamatan didalam lif..boleh..??

Bila pintu lif tu tertutup, korang buat-buat la cuak, dan bagi tahu kat semua orang yang pintu ini akan terbuka kembali, jangan risau.. kekonon  korang pikir orang lain tak tahu..

Buat line sekeliling korang, supaya orang lain tak boleh masuk wilayah korang.. buat besar-besar pun tak apa.. tengok apa reaksi mereka, bila korang buat macam itu..muahhaa...

Korang pergi tanya semua orang dalam lif tu, adakah kita akan selamat selepas pintu ini ditutup..kekonon histeria.. takut.. macam-macam soalan korang tanya kat penumpang lif, sampai sampai ke tingkat yang korang nak tuju..

Semasa aku menulis entry ini, guling-guling aku gelak..muhaha.. erm.. memang hilang bosan betul kan kalau dapat buat dalam lif macam ni..huh..

Tapi kalau buat kat Malaysia ni, aku boleh rasa orang akan cop korang gila la kowt.. yela.. tak pasal-pasal korang nak buat perangai dalam lif..muahahaha... pelik-pelik sahaja.. tapi kalau sekali sekala dapat buat macam seronok kan.. tengok reaksi orang..

Macam cerita JUST FOR LAUGH..mauhahahaha.. jahat kenekan orang..muahaaha..

 K la. Semoga korang enjoy dengan entry ini..

Jangan lupa KLIK SINI...

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : so far, aku tak pernah lagi la jumpa orang buat perangai dalam lif..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

Tanpa Nama at: 18 November 2011 pada 4:40 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

serious ckap....idea ko memang cari penyakit kalau buat....hahahahah

{ Rafqa firdaus } at: 18 November 2011 pada 10:52 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

muahaha..bese r.. baru la hilang bosan betul-betul..

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::