Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: RIVIEW FILEM RA ONE ::

| Khamis, 3 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..­

MENONTON MOVIE SUNGGUH SERONOK

HYE, semua.. aku baru je habis menonton movie.. muaaahha.. but bukan dekat panggung wayang la.. tap uterus dari wayang buatan sendiri. Kat rumah le… erm… aku donload je cite apa yang aku berkenan… but hari ni aku tengok cerita..

RA ONE
poster dia.. gojes kan.. tapi agak sedikit seksa.. muhaha..
Haha.. korang dah tengok dah cerita ini..?? ha , apa tak pernah taju cerita nie..?? wadduhh.. nie sebuah cerita hindi, yang bergenre kat superhero.. sedap woo cerita dia.. erm.. pelakon pon bez-bez gak…

Shah rukh khan / kareena kapoor /prianka chopra, dan ramai lagi.. cerita nie, dengar ceritanya, merupakan filem yang termahal pernah dibuat oleh bollywwod, sebanyak 10 juta tak silap nakw at cerita ni… but CGI dia.. memang superb muperb la..

SYNOPSIS CERITA…

Menceritakan tentang priteck (anak shah rukh khan dan kareena kapoor) yang sangat suka akan video game, *tapi kalau kita mesti suka hero kan, tapi dia ni suka orang jahat.. muahha.. pastu, shenkar(shah rukh khan) ni pulak, memang bekerja dekat pusat membuat video game. Kareen a kapoor pulak seorang penulis novel..huhu

ni ketika G ONE keluar dari video game..
Shenkar ni untuk tidak mengecewakan hati priteck yang mahu video game, yang mana orang jahat lebih kuat dari hero, so ayah dia buat la…. Orang jahat yang ayah dia buat untuk video game tu nama nya RA ONE dan hero nya pulak namanya G ONE…

Entah macam mana silap agaknya, RA ONE boleh mengawal diri nya sendiri tanpa memerlukan orang main game tu, sampai satu masa dia telah berjaya keluar dari video game ke dunia nyata, dalam misi membalas dendam pada Lucifer (nama gamers priteck)..

Nak tahu apa yang telah RA ONE ni buat ?? berjayakah dia membunuh lucifers..?? dan adakah G ONE juga dapat keluar daripada dunia game..?? erm.. dan apa kesudahan cerita ni.. korang saksikanlah di pawagam, o kalau taka da bajet,, donlod je.. muahaha…

REVIEW FILEM…

-gabungan pelakon yang mantap, antara shah rukh khan dan kareena kapoor dengan budak tu, (tak tau nama).. sangat menjadi la.. dan muka dak tu cute sangat, dan ada iras-iras shah rukh khan..*entah-etah anak dia betul-betul..

-CGI dia pulak, memang aku katakan standing dengan hollywood la… but kalau ada cacar here and there tu.. bese la. Manusia yang buat.. tak pernah sempurna..

last part.. nak mati ke ?? tengok la sendir...
-cerita Hindustan mana boleh kalau tak ada nyanyi, dan lagu- dalam cerita ni, agak kurang menarik nak dengar daripada awal sampai habis…(tak macam cerita Hindustan, mohabbatein dan lain-lain)

-jalan cerita dia lebih kurang macam cerita TERMINATOR je.. dia nak bunujh budak tu.. dan kalau kene pukul leh elok balik luka orang jahat tu… dan RA ONE nil eh tukar bentuk jadi orang lain… sama kan..??

-dan cerita ni, tak adala heavy sangat.. dari budak-budak sampai orang tua pun boleh tegok cerita ni.. dan kalau tension-tension melayan cerita melayu dan omputih, pastu berbondong-bondong nafsu, nak melayan cerita Hindustan.. cerita ni, adalah yang terbaik untuk dipilih.. huhu…

-rating per lima aku bagi 3.9/5 …

Erm.. so korang dah melayan belum cerita ni… bez jugak tau.. korang jangan ketinggalan menyaksikan shah rukh khan dan kareena kapoor di pawagam berdekatan anda… (ada lagi ke tayangan cerita ni)..gasak..~~!!

Erm.. ok jangan terlalu obsess ngan video game k..

Jaga diri hiasi peribadi…



Nota mulut : on the way IN TIME..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

{ Eein Azryn } at: 3 November 2011 pada 4:33 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

hohoho. SRK? confirm nak tengok! XD

{ Rafqa firdaus } at: 3 November 2011 pada 8:05 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

yup SRK ... seronok cite ni eein azryn. cetengok..

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::