Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: RIVIEW ANUGERAH SKRIN 2011 ::

| Jumaat, 4 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

MALAM-MALAM-UPDATE-BLOG

HYE semua.. apa cerita malam, malam ni.. mentang-mentang la , esok cuti, dan bakal cuti lama, korang over night ek malam ni… ngeh ngeh ngeh.. tapi tak apa, itu hak korang memasing.. juz kat sini aku nak cerita la pasal apa yang berlaku tadi.. muahaha

AMARAN PENTING
**ini untuk yang mahu baca je ek, kalau rasa nak hentam aku pasal aku update benda macam ni..sila blah**

Actually, tak ada la, berlaku apa pun.. Cuma korang tengok tak ANUGERAH SKRIN tadi..?? apa pandangan korang tentang anugerah skrin tu.. huhu.. ni aku just nak buat rivew penuh la, tentang anugerah skrin 2011 yang live dari PWTC tadi..huh..

Kita mula sesatu k..

BEZ KE.. JOM RIVIEW..
-------

- Gabungan pengacara ally iskandar dan rozita che wan tu.. Agak serasi la, but ada here and there yang kelihatan really awkward, but ini kan first time rozita che wan jadi pengacara… overall ok la… tapi tengok macam ally yang banyak show off, means ayik dia je yang kuar tv, rozita che wan, sikit-sikit je.. Itupun ciput-ciput je dialog..

But, bila rozita che wan buat lawak, memang habis gelak sedewan.. Muhahaha…tengok macam kalau tak ada rozita pun tak apa..huhu.

-penggunaan ipad, rasa nya, macam  tak perlu lagi kowt,memang kita ikut flow teknologi, but teknologi ni, kadang-kadang menyusahkan, buat nya rosak tetiba atas pentas tu, kan dah kalut, macam tadi… tyme pengacara 999 nak umum pemenang tu…. Sapa nak jawab..??

-pemenang ok la, tapi entah, filem yang mungkin dalam pandangan aku bagus, tapi tak tercalon.. Macam kl gangster… kenapa ek..?? Pemenag dinilai dari sudut apa..??

-pemilihan persembahan.. Hukhukhuk.. Yang ni aku rasa ok la, daripada tak ada.. Semua yang buat persembahan, muka yang baru, fresh, dan lagu-lagu yang hit.. Dan persembahan yang paling aku suka sudah pasti, alyah, shila dan jac… muahha.. Suara superb..

-perjalanan, program agak lambat la.. Dan orang-orang yang menonton kat dewan tu, sangat-sangat pemalas nak tepuk tangan.. Erm, aku tak tau la aku yang tak dengar atau pun apa.. Tapi bila, kamera zoom kepada audiens, ada la sorangdua yang tepuk tangan… yang lain mana..?? Tak support langsung…

-pentas, sangat elegan, ada unsur-unsur moden la.. dengan grafik, bila buat persembahan ut ada gambar-gambar..

-masa penyampaian sajak oleh DATO’ RAHIM RAZALI, best la.. at least ingat jugak apda yang tiada…huhu…

-kemenangan pertama telah diperoleh oleh Allahyarham Faizal Yusoof, sepanjang pembabitan nya dalam industry filem…

-ramai pemenang, wakil yang datang ambil..?? kenapa ek..?? jemputan tak sampai ke, o dah tahu acara ni bosan….muahha..

-harap lepas nie, TV3 dapat la buat sesuatu yang outstanding.. baru la bez tengok.. ni tiap tahun sama je, macam tu je la…tak ada perubahan, ada perubahan pun, berubah dari guna kertas ke guna IPAD..huhu..

-drama, yang dilakukan oleh Ally dan Rozita time awal-awal tu, Nampak macam dah dirancang sangat (eve tau memang dah rancang).. make it real la.. baru orang rasa macam cuak sikit..huhu
-persembahan yang akhir tu, aku suka, ada akim, aizat, ferhad dan tomok… juga ada, kilafairy,fathia,wawa zainal, dan liana jasmay… huhu.. sedap juga suara si kilafairy tu ek….huh…tapi kenapa suara liyana jasmay macam tu.?? Huhu..*wondering…

-shahezy sam dan rosyam nor, memang awesome time diorang sampai kan anugerah.. lawak, dan baru Nampak hilai tawa dari penonton…huhu..

-------
Erm.. itu je la kowt.. aku nak riview.. kang lebih-lebih kang, masak aku.. muhahaha… kene saman ngan TV3.. but Tv3 kalau boleh buat la, anugerah ni macam Grammys.. baru la orang nak tengok dari mula sampai habis…huhu..

Erm.. so apa pandangan korang dengan anugerah skrin kali ni.. ok ke tak..??

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : kenapa dia tak tercalon..??

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

{ ! ❤ PINKaholicx ❤ ! } at: 4 November 2011 pada 9:30 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

mungkin ptt bg chance dkt RCW yg baru 1st time mengacara,,tp betul keseluruhan mjls tuh nmpk lebih bosan dr thn sblm neh,,

{ Rafqa firdaus } at: 4 November 2011 pada 7:25 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

erm..betul tu aku setuju... macam RCW di ketepikan je..huhu

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::