Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: MAIN BOWLING DEKAT KB MALL ::

| Sabtu, 12 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~


Hye, semua apa cerita kali ini. Seronok cuti hari ini. Aku rasa cuti aku seronok jugak la hari ini.. not bad la… muhaha.. g jejalan..muaha.. gi jejalan kat mana..?? ala kat mana sangat la aku boleh jejalan kat kelatan ini…

Erm, tadi tengah hari aku ajak HAKIMI, pergi beli barang sikit.. dah seminggu terperap kat  biik ini.. sampai barang-barang keprluan pun tak beli-beli lagi..ehem.. kesian tak.? Yela, taka da sesiapa yang boleh drive bawak aku ke KB.. (ke taka da orrang yang snggup nak keluar nagn aku..??)

Erm..apa-apa jela… niat asal nak g beli barang je, tapi change niat tu, kita pergi main bowling sekali sambil-sambil main beli barang…muahha.. bak kata pepatah sambil menyelam minum air..muahha.. alright… actually bukan aku dengan hakimi je yang lenjan main bowling dekat KB MALL tadi..

tapi kitorang ajak, junior kitorang sekali. Hensem-hensem semua nya… DIN MAGIC, bukan fuyyoohh magic..muahha.. YUSRI dan ZULHELMI.. erm.. ajak diorang ni nak penuh kan kouta kereta dan main bowling sekali la.. kan lagi ramai lagi meries

ketika menunggu giliran nak dpat main boling..muka tak sabar semua.. yang DIN leh main magic.(-_-)

erm..tak kan la nak main bowling dua orang sahaja.. gila ke apa..muahha.. aku pon takada la terer sangat macam shalin zulkifli main boling, tapi boleh la…muahah… ramai gila geletek orang kat tempat main boling tu, siap kene tunggu angka giliran dipanggil baru leh main,.muahha..

lepas zohor camtu baru dapat line untuk main boling… erm… then, aku telah membuat satu pemulaan balingan yang baik, dimana.. sembilan pin jatuh pada baling pertama*muka bangga… aku tak aspek la bnda ni akan berlaku, coz sebelum ini, main, first-first baling, mst masuk longkang punya..muahhaa.. kan seronok kalau memang ad a 9 pin je.. memang selalu aku dapat STRIKE..muaha

sekitar perlawanan..yee..gambar saya tak ada..
tapi so far so good. Suka-suka..muahhaa… dan line yang kitorang main tu line tujuh dan laoan. Tapi line tujuh ni, memang agak harem sikit la.. tak habis-habis nak jem sikit-sikit stuck.. tau la aku selalu buat STRIKE..muahah…

sikit-skit kene pergi kat kaunter kata line tujuh stuck..what da..?? aku tengok line yang lain ok je… tak guna bebenor.. pasni kepada kekorang semua, jangan pilih line tujuh kalau main boling kat KB MALL..huhu..muaha..

rosak-rosak pun tak mematahkan semangat aku untuk memburu strike.. dan Alhamdulillah, aku dapat sekali STRIKE.. ok la, daripada taka da… muahha.. erm.. dan di akhir permainan, aku memang pecut habis…muahha..

aku dapat tempat kedua, tempat pertama, HAKIMI.. terer dowh dia main. Dua kali balingan tu, mesti dia dapat jatuh kan semua pin..huhu.. tempat ketiga YUSRI , keempat ZULHELMI.. dan DIN MAGIC akhir la… tapi jangan riso, semua pemenang tiada pengalah k..muahha..

saya menang..nama fizz tu aku la..muahah...
aku agak terejut coz aku dapat nombor dua.. tak pernah dalm sejarah aku main bowling nombor dua.. selalu dapat akhir je o tempat ke dua jugak tapidari belakang ar..muaha.. mngkin pesaing tak hebat kowt…huhu

pastu baru la, pergi beli barang kat PACIFIC.. erm.. harga barang dia not bad la… agak la murahnya.. tapi bagi aku sama je kowt..muahha.. pastu beli-beli barang…balik la…muhaha

then yang aku tak tahan tu, dak tiga orang din/zul/dan yusri leh sesat kat dalam KB mall.. apa ke besar sangat ke KB mall tu, sampai diorang nak sesat bagai..?? er.. pelik aku.. aku dah aik hafal ah setiap inci ruang dalam KB mall tu.. hahaha…korang mampu..??

erm..itu jela cerita aku hari ini.. ada agi nak cerita tapi untuk next entry la.. kang panjang sangat kang korang boring pulak…huhu..

aku rasa nak buat tournament boling la.. sapa setuju KLIK SINI.. tak setuju KLIK SINI k..

TQ,,

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : jom lawan lagi..muaahah
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::