Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: BILA SI DIA CURANG | APA YANG KORANG BUAT ::

| Khamis, 17 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

SEPARUH MASA PERTAMA

HYE, Semua kipas susah mati yang dikasihi lagi disayangi..  kekorang semua mesti tengah berpusu-pusu tengok Malaysia lawan Indonesia kan.?? Dan tahniah buat Malaysia kerana telah menjaringkan satu gol, kita kasi ganyang itu Indonesia ini malam..*tetiba..

Erm, entry kali ini, agak mengade-ngade je aku nak tulis, beboring kan.. sesaje je entry ini ok, tak yah la nak amik serius sangat.. bukan aku galak pun ber-CINTA..

Aku terus je la ek..

APA YANG AKAN KORANG BUAT BILA NAMPAK GIRLPRENS/BOYPRENS KORANG KELUAR DENGAN POMPUAN/LELAKI BARU

# terus lari balik rumah hentak-hentak lantai.
# perang dan menyumpah seranah dekat  facebook dan twitter.
# buat benda yang sama balik, korang keluar dengan balak baru, pastu kekonon lalu depan dia, baru dia tahu apa rasa..
# pergi dekat dia, bagi penampar  enampulohdua kali.
# sepak terajang dua-dua sekali.
# tarik rambut lelaki/pompuan itu.
# pergi jumpa bomoh, santau dia.
# kekonon korang jadi promoter/tukang jual.pastu pergi kat dia, then tengok apa reaksi dia.
# hanya berserah pada takdir, ‘mungkin dia bukan jodoh kita’
# bergaduh dekat mesej, (orang tak tahu)
# buat lagu khas untuk dia.
# ada aku kisah,aku pun ada balak baru la.

Ini entry aku buat sesaje je k.. nak tenang-tenang sahaja..hehe.. jangan marah k..~~
Kalau aku la kan, aku akan…

kita pernah jumpa ke sebelum ni..?? (ihsan google)

Kekonon jad promoter barang, pastu aku akan buat ayat macam ini..

Assalamulaikum, abang hensem dan adik manis , hari ini, saya ada bawa dan jual minyak , macam-macam minyak saya ada jual, daripada serata dunia minya ini.. minyak-tanah, minyak-masak, minyak-dagu, minyak-leher, minyak petrol untuk bakar abang dan adik manis pon saya ada jual sekali..haha, lepas saya tengok muka abang dan adik ni, saya dah tahu dah, mesti minyak-dagu kan menjadi perhatian kalian…memang kene lattteeewww.. eeehhh… muka adik manis ni kan, macam kenal jela, familiar sungguh, kita pernah jumpa ke sebelum nie..?? nama adik !@#$%^& kan..?? duduk dekat belakang petronas titiwangsa kan..?? erm, takapa la abang dan adik manis, saya rasa tak jadi la jual minyak, tetiba teringat baju kat rumah tak sidai lagi..bytheway, ni boyprens baru adik manis ke ni..?? yang keberapa ek..?/
Ok bye..

Kemudian berlalu pergi, dengan senyum lebar sampai ke telinga, sambil lambai-lambai tangan ala-ala miss universe kat mereka.. muahaaha…

But sekarang ini, orang dah pandai jaga adab sopan dah dekat khalayak ramai.. tak mahu dah nak gaduh dekat khalayak ni.. bergaduh kat facebook atau twitter,pastu mula la, macam-macam perkataan keluar… yang segala dah ada kat dalam kubur pun, diungkit balik..muahaha…*soapan la sangat tu..

Semua benda ada kat dalam facebook tu, kata-kata cerai, kata-kata putus..cakap je semua ada… kata dunia di hujung jari anda..haruslah..

Erm, kalau korang macam mana pulak..huhu…

(ingat ini entry, suka-suka sahaja, tiada kene mengena dengan yang hidup atau yang telah tiada? Kepada yang tidak suka, boleh habis kan entry nie, kemudia terus pangkah k)

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : memang bangang la sapa nak curang tayang depan-depan..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::