Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: AKU BELI TIKUS BARU ::

| Rabu, 2 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

PENAT-SEPENAT-PENAT-NYA

Hye semua.. mesti korang semua di mana hilang nya aku hari ni kan.. satu hari tak update blog.. muahha.. korang semua sihat..?? apa rindu kat aku..?? wwaaahh.. terharu memang korang kipas susah mati terbaik aku la…ngeh ngeh ngeh..

Actually, hari ni aku pergi keluar hangout dengan member-member aku, BEZ GILA…*sampai jadi gila ka..?/ erm..kitorang gi main roller coster..muahhaa.. kat mana kitorang main… tunggu..~~  jap-jap hold cerita ni dulu, coz aku nak wat entry khas pasal benda ni.. tapi bukan malam ni, coz aku penat sangat lol…

Erm.. mengikut tajuk entry kat atas tu, mesti korang semua piker, aku ni bela tikus kea pa, sampai nak belik tikus baru.. wwaaaa… tidak sesame sekali, aku sebenar nya beli TETIKUS (mouse dalam bahas jawa)… TETIKUS untuk Komputer tu..hehe.. bukan tikus geli geleman tu…

gmbr mouse baru..(saya bukan photographer)
Erm.. tadi pergi lowyat.. tu yang terfikir nak beli sekali tu.. actually nak beli jugak keyboard, tapi keyboard yang aku nak tu, tak ada pulak kat kedai tu.. so tu yang tak jadi beli tu.. entah la , tak tau kenapa taka da pulak kat kedai tu..huhu..*nangis..

Kenapa aku beli mouse baru..?? ceteke ceteka.. ngeh ngeh ngeh.. actually, sje je beli mouse baru.. mouse lama tu elok lagi, but mouse computer kat rumah dah jahanam, so dengan aku  beli baru, aku bagi la yang aku nya yang lama kat rumah.. hehe.. aku amik yang baru..

Mouse lama aku nip on, bukan aku beli, tapi mak aku amik kat tempat keje dia.. ya la,mak aku cakap, banyak sangat kat tempat kerja dia, so bawak balik la satu… erm.. lagi pun mouse tu agak besar gedabak jugak la… tapi jenama dia agak masyhur… ACER tu…huhu..*mahal ke kalau acer pun..??

But mouse yang baru aku beli ni agak cute miut sikit.. jenama nya tak de la popular mana pon… jenama nya ZEN ll … apa korang pernah dengar jenama mouse ni..?? aku first tyme kowt.. gasak. But its really cute, sebab tu aku tertarik kau memang de-bom tau…

N warna yang menjadi pilihan hati adalah merah, coz one of my fevered kaler gitu… huhuh… ada wrna hijau tadi.. nak jugak aku amik warna hijau tu, tapi budak-budak nya cakap, better warna merah.. aku pun layan je… *AYAT-NAK-AMIK-HATI.

Tapi aku suka la mouse baru ni. Smooth je.. but tadi aku guna la try untuk wat photoshop, wah, agak kurang selesa.. mungkin baru lagi kowt.. lama-lama selesa lllaatteeewww… ye dak..?/ dan mouse ni dia 1000 DPI la yang penting..

Harga dia, mest korang nak tau kan.. tak mahal pun, *taka da bajet… RM sembilanbelas hinggit je…. Ada lagi yang lagi mahal, sampai berates-beratus.. tapi aku tak layan sangat.. hehe…. Kawan-kawan aku banyak suggest guna yang BLUETOOTH punya, tapi entah la aku tak berminat la yang Bluetooth punya, either mouse o keyboard..

Kalau mouse ni, dia pakai bateri kan.. then nak beli bateri lagi, kalau habis bateri nya.. leceh..~~ baik beli yang USB, tahan sampai rosak.. muahhaa.. yang penting kene pandai jaga la.. jangan kene air dan jangan jatuh…hentak-hentak pun jangan.. then USB dia tu jangan di tarik-tarik.. memang la cepat jahanam..

Beli murah-murah pun kalau pandai jaga, tahan lama barang nya.. tapi kalau beli barang sampai seribu pun, kalau memang jenis bangsa yang tak reti jaga barang.. cepat la rosak nya.. huhu…

Erm… tu jela aku nak cerita.. muahha.. beli maouse Sembilanbelas hinggit pun nak kecoh macam beli barang sembilanplohsatu hinggit…muahah.. aku punya suka la.. haha.. *jangan kecil hati no..

K la, sampai di sini sahaja kisah hati aku… tengok la, malam-malam kang sebelum terlena aku update, kalau tak tu, esok la tu.. hehehe…

Jaga diri hiasi peribadi..

Bbyee…


Nota mulut : menunggu upload gambar tadi….

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::