Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: AKHIRNYA DI NILAM PURI ::

| Isnin, 7 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~

DAH SAMPAI

Hye, semua.. sehari semalam aku tidak update belog nie, akibat kekangan yang datang daripada diri aku sendiri.. tapi entah la, aku malas ke, takada bahan ke?? Atau apa?? Aku pun tak dapat nak confirm kan lagi.. tapi yang pasti, mesti korang semua rindu kat aku kan..? uhuhu,,

Alhamdulillah, aku sudah sampai kat tepat depan muka pintu APIUM nilam puri pagi tadi, tepat-tepat waktu subuh.. mohon ada keberkatan..huhuhu.. actually tujuan aku balik awal ni, hari ni, ada korban kat sini.. korban lembu.

Kan raya haji… so aku ingat nak jugak aku beraya kat sini, yela ini semester akhir aku kat sini, nanti taka da lagi dah raya haji kat sini.. so apa salahnya , aku merasa kemeriahan nya disini.. walaupun sudah hari ketiga baru aku pulang, tapi di Kelantan, raya haji lebih meriah daripada raya aidil fitri..?? tak gitu orang Kelantan..??

Erm…malam tadi bertolak kul 9, naik bas TRANSNASIONAL.. huhu.. tau-tau je kene duduk belakang sekali.. waadduuhh, nasib baik tak pening sangat, but orang-orang sebelah aku.. ada yang smoker la dan yang tak tahan bau badan..muhaha.. agak la kan…huhu

Tapi aku redho kan je la…mungkin ini tarbiyah untuk aku balik ke bumi barakah ini.. pastu sampai-sampai je kat NILAM PURI, pak guard tidur, pintu pagar kunci..huhu.. tarbiyah lagi… kene panggil pak cik guard lapanpulohdua kali baru bangun.. sabar-sabar…

Tapi seronok bila kene camtu, mengajar aku sesuatu..huhu.. erm… then sampai bilik terus solat, coz dah subuh kan.. then aku terus tertidur..penat sangat kowt, dalam bas tak dapat tido yang sebenar-benar tido..boleh..??

Erm, dan hari nie, ada korban kat nilam puri, 3 ekor lembu.. tak tahu bila nak mula, katanya pukul 7.30 tapi sekarang dah nak kul 8..  still menunggu..huhu. pastu tak tau nak pergi mana..?? mungkin g tumpat kowt, rumah tok penghulu yang kitorang pergi baksis hari tu, wat kenduri katanya…muhahaha…

Pastu baca-baca kat Fb tuan guru NIK AZIZ,, wat kenduri kat rumah dia.. erm.. macam bez pergi rumah dia..huhu.. nak jugak bersalaman dengan tok guru..errmm.. tunggu je la, mana yang terbaik.. nanti aku cerita lagi k..hehe…

Korang hari ni cuti lagi ke..?? kalau ya..?? korang wat pe..? ce citer..hehe..

Jaga diri hiasi peribadi

Nota mulut : first time nak tumbangkan lembu..muhahaa..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::