Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: SEGMEN HARIS KAITO : JOM TAMBAH FOLLOWER ::

| Ahad, 9 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM….!!

PETANG-PETANG MACAM INI DUK ONLINE JELA..BUANG-BUANG MASA YANG MEMANG BANYAK DAH TERBUANG..

Hye..ollsss of my kipas susah  mati.. Kali ini bukan nak update cerita-cerita..

Cuma nak update o atau dengan erti kata mudah.. aku nak menge-join  segmen yang telah dijalankan oleh seorang belogger ini..HARIS KAITO..


banner untuk segmen kali ini..besar punya...

Actually aku sebelum ini,pernah la join bloglist anjuran blogger umar faruq dan areliff (dua2 ni belogger terkenal)..but xpenah la ada respon..duk takat tu jela.. hoope dgn penge-join-nan aku pada kali ini akan membuah kan hasil…

Tujuan utama nak join segmen ini adalah kerana aku inin juga menambanh followers aku.. mohon-mohon dapat dapat cecah 100 before hujung bulan ni.insyaAllah…

so korang semua harus membantu aku dalam mencapai kan hasrat murni lagi beribawa aku in ok… tidak lah aku ingin berceloteh panjang,sebab tuan empunya segmen ini pon memang banyak masa pulak nak baca celoteh aku yang kadang-kadang ini tak masuk tajuk2..*pengsan…

huhu.. so ucapan kepada empunya segmen “HARIS KAITO” supaya tidak melupakan belog tak semenggah aku ini ketika kamu/awak/ko/o apa-apa sahaja menyenaraikan nama-nama belog dalam satu entry khas nanti k..

korang pun kalau nak join segmen ini.. boleh la trus klik sini....

harapan setinggi gunung semoga membuahkan hasil....

jaga diri hiasi peribadi..

nota mulut : berdebar-debar menunggu feedback..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

7 RENJATAN:

{ Run Away } at: 9 Oktober 2011 pada 6:37 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

salam kenal...;d

{ Rafqa firdaus } at: 9 Oktober 2011 pada 6:57 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

salam... heheh..

{ Belog Sambal Belacan } at: 9 Oktober 2011 pada 11:47 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

singgah sini
salam pekenalan

http://akutetapaku85.blogspot.com/

{ Rafqa firdaus } at: 10 Oktober 2011 pada 3:43 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

TQ BELOG SAMBAL BELACAN...
jdi la followers saya k..
salam kenal...

{ Ridzwan Mohamed } at: 18 Oktober 2011 pada 11:14 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

singgah sini.dr segmen same.

http://ridzwanzones.blogspot.com

{ Judh } at: 20 Oktober 2011 pada 7:36 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

singgah ^^

{ Unknown } at: 24 Oktober 2011 pada 7:50 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

Singgah dari segmen yang sama :)
Jalan la kat sini lak yaa : lifeOftyra

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::