Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: PAkat DaTAng RamAi-RAmAI MErIAh KAn BAkTi SiSwa APIUM Nilam PurI ::

| Isnin, 10 Oktober 2011
iklan program.. even terdapat slah sikit..huhu

ASSALAMUALAIKUM..!!

MENGALAMI MASALAH UNTUK MENGENAL NAMA CENDERAHATI.. L

Erm.. holloaa.. to all of my kipas susah mati..*tiap-tiap kali mula entry..asyik ayat yang sama je… nak buat macam mana,dh tu je yang mampu aku lafazkan.. *pengsan..

Erm…  korang tau tak cenderahati yang bese nya orang bagi bila kita buat lawatan ke UNI o sekolah,dia bagi benda tu sebagai tanda peringatan la konon2… then dia suruh gantung..
Benda tu dalm bentuk kain da nada render-render kat tepi dia… huhu.. aku pun tak tau nak terangkan…huhu.. korang paham atau tak tu.. aku pun tak tau.. coz aku sendiri tak paham apa yang aku nak terangkan..*boleh??

Dan untuk entry ini…bukan aku nak meratap kesedihan akibat daripada tak tau nama benda tu … aku nak cerita pasal bakti siswa APIUM Nilam puri..

banner program..hasil ciptaan aku... wah bangga jap..

Nama program adalah bakti siswa : mesra bersama masyarakat 2011..  program ini adalh anjuran MPP dan JTK APIUM NIlam PUri..  *maklumat lanjut tengok banner…

Actually benda ini bukan dah berlaku pun… akn berlaku pada hujung minggu ini.. melibatkan palajar APIUM lelaki dan perempuan dekat Kampung Tujuh Tumpat Kelantan..  nanti bila dah berlaku aku cerita deh semuanya.. terperinci lagi..

 So kepada semua orang Kelantan meh la datang hujung minggu nie (14 – 16 okt 2011) ke kmpung tujuh.. huhu.. macam program ada… so harap korang yang ada di sekeliling tu tak ketinggalan untuk join program ini….

*aware k..program ini dah tak menerima peserta lagi..so yang feeling-feeling nak pegi tu.. batal kan jela niat kome tu.. dah tarikh tutup pon...huhuhu.....

Antara program yang ada adalah, sukan rakyat-Allah bersamamu-rewang-forum-slot motivasi keluarga.. seronok wwooo.. bukan mudah nak selalu ada benda-benda macam ini..

dan yang smpi kan forum tu bukan la calang-calang orang … special punya…hehe..

so aku pun bukan la berniat ikhlas nak berucap panjang.. sebab aku nak pegi search nama benda tu… even susah nak seacr klu tak tau nama..huhu..

tak pe.. usaha tangga kejayaan..haha

*entry ini dibuat adalah kerana untuk baksis ini,aku ada UNIT MULTIMEDIA.. so yg kne heboh-heboh kan benda-benda ini semua.. even aku dah habis kecoh dah.. so aku mem-promote bnda ini kepada seluruh orang kampong la yang ada internet tu..sila-sila la datang ya…huhu…

K byeee..

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : kaki kejang tak tau kenapa… pinggang sakit.. tido susah..~~

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::