Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: HELLO NOVEMBER | 1-11-11 ::

| Isnin, 31 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM…!!

HELLO NOVEMBER..

HYE SEMUA.. la aku ni.. dah nak santak tengah hari satunovember,baru la terhegeh-hegeh nak ucap hello kar November..what da..?? tak apa la, atleast aku ada juga said kan…

assalamualaikum november..
Muahah.. sebelum-sebelum ni tak penah pun aku nak sebut bagai, hello November, oktober ke , februari ke… kenapa November tahun ni..?? itu mesti menjadi igauan korang kan… cuba korang pergi tengok at korang punya hujung computer belah kanan bawah.. cantik kan nombor tu..??

1-11-11

Erm.. ada banyak lagi, nombor macam ni, contoh 11-11-11 / 1-1-11 / 11-1-11 .. ni je kowt… but aku lebih suka yang 11-11-11 coz semua sebelas..  bukan senang tau nak dapat nombor camni.. mungkin sekali je dalam hidup…huh

Dan kepada sesiapa yang hari jadi nya pada hari tu.. tahniah la ya.. and terpilih…  ngeh ngeh.. walaupun hari jadi anda di hujung tahun,tapi nombor itu bagus.. suka saya.. muahah..*suka-suka aku je kata bagus..

Mungkin entry ini agak merapu.. *sikit r… tapi disebalik ini,kita lihat betapa agungnya ciptaan tuhan… cipta nombor , cipta kalender… manusia ini , sebagai pengantara je untuk explore benda-benda ini semua…. Ingat ,jangan takabur..!!~~

Cuba korang baying, kalau tak ada nombor..?? wujudkah mata wang.?? Wujudkan jual beli..?? dan wujudkah calendar..?? dan lain-lain ?? aku rasa tak wujud, coz semua itu berpaksi kan NOMBOR

Oleh itu , mari kita semua mengucapkan ALHAMDULILLAH, sebagai tanda syukur kita kepada Allah SWT, kerana telah memudahkan urusan kita di dunia ini… didiklah diri kita untuk selalu mensyukuri nikmat ALLAH, kerana Allah akan menggandakan sesuatu apa yang kita syukuri…

Semoga kita semua memanfaatkan hari ini, dengar tarikh hari ini yang sukup amaze… dan smeoga dengan kemasukan bulan NOVEMBER ini, keimanan kita pada ALLAH akan lebih meningkat lagi k.. cukup sampai sini entry merapu raban ni.. * merapu ke..??

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut : ASSALAMUALAIKUM NOVEMBER..!!~


www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::