Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: CERITA RAFQA FIRDAUS, AKIE FIRDAUS DAN FIZZ FIRDAUS ::

| Rabu, 26 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~

SEKEJAP BEBENOR DAH HARI KHAMIS.. NEXT WEEK DAH KENE BALIK… UNDER PRESSURE..


Hhyeee semua kipas susah mati aku… hari nie cuti lagi ke sempena deepavali..??? kalau cuti tu selamat bercuti ya..manfaat kan cuti anda semanfaat yang mungin dan jika tak cuti..jangan bersedih… selamat bekerja k..

Erm… korangpernah rasa,member-member korang buat kisah pasal korang..?? hakhakhak…. Aku actually tak mintak pun la untuk dyorng bercerita,tapi tetiba je.. ada budak dua orang nie,agak gonjeng perangai diorang..nak wat cerita pasal aku.. mentan-mentang la aku ni ala-ala reettiisss kan..

ini la captura yang aku buat untuk cerita-cerita diorang..tak tipu punya.. ahaks..

Nama dak gonjeng tu safwan dan zain.. nak kenal..?? ganteng-ganteng mereka ni,tapi slack perangai gonjeng.. muahahha…;

Cerita nya bermula bila aku post satu cerita antara mak dan anak kat satu group ni.. cerita nya berbunyi camni..

anak - mak...kwn2 kat skola slalu sebut FB..FB tu ape??
mak - FB tu Fatimah Bakar
anak - tu nama mak kan...
mak - yela sayang...
anak - wahh...glemer la mak ek...xsangka adik...bangganye...=)
mak - well~~u know...

apa ke slow la budakm tu FB pun tak tau..kan dah kene tipu ngn mak dia free-free..heheh… *ak rasa jawapn mak dia tu,untuk elakkan anak dia lagi bnyak Tanya la tu..mauhaha..
pastu yang dak dua ekor ni,boleh la pulak buat cerita ala-ala sinetron pulak,nak berepisode-spidoe bagai.. safwan ni la yang mula wat cerita dulu..ok jom ikuti apa cite dia wat untuk aku…

anak: mak..kwan2 kt sklah selalu sbut RF..RF tu ape..???
mak-RF tu Rafqa Firdaus
anak-tu spe mak mak-????
*hahahahahaha...

What da..?? dia main-main kan nak reettiisss aku…. Pastu dia buat anak tu jadi tak kenal lak tu sapa rafqa firdaus.. angin je aku. Tpi aku tak duduk diam..ak ada la balas… but tak yah la tulis…
Pastu baru la si gonjeng zain ni sambung lak cerita konon episode ke 2 la tu…*siap tulis lagi episode 2..jom layan cerita dia..

episod 2—
mak:tp dlu nme Rafqa Firdaus adalah akie firdaus..
anak:ooo..bkn ke itu abg yg duduk belkg umah kte..
mak:erm yela..nameny firdaus bin ismail je..(mak perli sinis)

hantu punya budak-budak ni..ini sudah lebih,,., dan sebelum nama ONLINE aku rafqa Firdaus..nama aku AKIE FIRDAUS..ahaks….. tapi nama tu tak glamour sangat..*larrrriikkksss……

yang aku tak tahan tu.. mak dia ala-ala peril sinis tu…gelak guling-guling aku..muahahahaha…. pastu si gonjen safwan nie,tak nak kalah lagi tu.. dia nak lagi wat cerita pasal aku.. siap tulis episode tiga lagi..

episod 3—
mak: tapi sebelum akie firdaus mcul nmenye fizz firdaus...
anak: ooo..bkan ke 2 yg dtang baiki paip umah kite..
mak: erm..ye la..mak pon x thu nme sebenarnye ape..(mak berkata sambil agkat kening sebelah)..

erm..ni pon satu gak.memang gelak larik-larik aku baca.. dan kalau korang nak tau..before AKIE FIRDAUS nama ONLINE aku adalah FIZZ FIRDAUS..*feeling-feeling nak jadi FIZZ FAIRUZ kan.. mampu..??

apa ko piker mak budak tu ziana zain,nak angkat kening sebelah bagai… erm…gonjeng betul…. Then episode akhir disempurnakan oleh zain gonjeng… dalam episode ni dia siap masuk kan blog aku lagi…

episod terakhir:
mak..tp abg akie firdaus 2 bkn pernh datg umah kte pn,klu nk jump die bukak je fb comfirm ade n nk tau kish die bleh bukak NIGHT STORY..
ank..tp adik dh bukak night story 2,buny mcm serm je tp byk cerite sinetron je berepisod2..
tibe2 lampu terpadam..
anak:mak2 ni bru NIGHT STORY..

what da..?? dia kata blog aku seram…?? Dan dia kata banyak cerita sinetron dalam blog aku.. yes memang aku selalu wat entry berepisode,but bukan sinetron je ek,ada cerita episode..
drama melayu pun ada kan.. CINTA ELYSA tu,bukan drama berepisode.. apa da…

erm..bagi aku tak kisah la , rafqa ke, akie ke, fizz ke… mana-mana pon boleh.. aku suka keti-tiga nya.. da nada kenangn sendiri pada nama-nama itu..*wah gelodak nya… dan even pakai ketiga-ketiga nama itu.. aku adalah FIRDAUS yang sama.. tak berubah pun..i’m not hipokrit..ahaks..*agak poyo disitu…

dan last but nnot least,thankz to SAFWAN dan ZAIN,kerana sudi create one story untuk aku…hahaha..ada gak modal untuk aku update blog..hehe..THANKZ a lot.. jasa mu dikenang..dan sorry la aku kata korang gonjeng..*tpi korang memang gionjeng pon..haha

jaga-diri-hiasi-peribadi

bye…

nota mulut : kuliah start isnin…muahaha..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::