Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: AKU BAGI SEMANGAT KAT ORANG, BIAR BETUL ::

| Khamis, 27 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM…!!~~

KERING-SEKERING-KERINGNYA. MOTIF..??? TAK TAU..??

Hye semua kipas susah mati aku…ahaks.. ko rang apa cerita hari ni…  erm..apa..?? kene keje..?? ala tak apa la… bese la tu.. kalau tak kerja mana nak dating duit .. betul tak..?? ngeh ngeh…

Hari nie,aku actually tak ada la perancangan nak pergi ke mana-mana..tapi ayah aku tetiba je tadi balik-balik kerja, “ko tak nak pergi mana-mana ke hari ini”.. aku dengan selamba badak nya menjawab,nak keluar jap… huhu..

Then terus ayah aku cakap bagus…!!!..ak ingat kan apa,rupa-rupanya dia suruh aku pergi bayar bil..  bayar cukai pintu dekat Kuala Selangor.. aku pon angguk je la tanda setuju…hehe.. dapat elaun tu pergi sana…waaaahhhh…….

Pastu dalam kul 9 lebih tu aku bertolak la.. naik moto yang tersergam indah cantik kat luar tu… erm… tak sampai sejam pun aku bawak,dah sampai kat Kuala Selangor.. betapa lajunya aku bawak..memang lori-lori sume aku pecut…hahaha…*pengsan

Dah sampai tu,aku punya la ingat ramai sangat orang,kene amik nombor bagai..kene duduk dulu smpai lebam..boleh main-main mesej sambil-sambil tunggu… tapi yang hadoo… sampai-sampai je,tengok taka da orang langsung..terus-terus je pergi kaunter….

Then ,masih terlalu awal untuk aku balik..jadi aku decide nak pergi jumpa member aku la jap… yela,lagi pun dia baru kehilangan adik dia dalam satu kemalangan..huhu.aku tak nak cerita kisah sedih k.. erm.. so aku decide nak pergi rumah dia kat jaya setia… erm.. jauh jugak..tapi taka pa..redah je…hehehe…..

Sampai-sampai rumah dia..kelihatan agak sunyi… emr..mungkin masih dalam mood sedia lagi kowt..dah jangkaan aku tepat..memang mereka masih lagi bersedih.. erm.. then aku dating sembang-sembang ngan member aku tu,kemudian..

Aku memberi la sedikit ucapan-ucapan semangat pada keluarga dia..mak n ayah dia,yang kelihatan sukar untuk menerima pemergian anak bongsunya itu…  aku nie,bukan la terer sangat bab-bab nak semangat-semangat ni… diri sendir pun kurang bersmngt ni nak bagi orang lain semangat..*cceeehh…

Erm.. aku bagi macam-macam tu jela..hehe….. then ayah dia ajak aku makan tengah hari kat rumah dia… tapi aku tak nak,coz segan dan tak nak menyusahkan keluarga dia k.. aku dating bukan nak susah-susahkan keluarga dia tetapi hanya untuk ziarah sahaja..huhu. tapi kalau dia bagi air tu,minum la. Kang apa pulak kata mereka…hehehe..

Erm…then satu jam before solat zohor (means hari ni hari jumaat so solat jumaat la ).. aku gerak pulang,coz dh bajet nak solat kat masjid puncak alam… dan Alhamdulillah,aku selamat sampai ke masjid tu tepat pada masanya..belum mula khutbah lagi..huhu..*sambil hembus nafas..

Perjalanan cerita hari in,aku rasa agak hambar la.. coz nothing special… bawak moto pon relaks je.. kalau tak selalu tu sampai aku kene hon-hon orang yang taka da bahasa dijalan raya,..*benci sangat
Erm..tu je la kowt.. untuk story hari ni.. nanti aku update lagi k…

Kering idea….

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut ; nak keluar balik,tpi macam nak hujan…
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::