Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: BAKTI SISWA EDISI KHAS | KELUAR PAPER ::

| Jumaat, 28 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM…!!~~

SAMBIL-SAMBIL TENGOK MAHARAJALAWAKMEGA

AHAKS..hye semua.. apa khabar..??? mulakan hari ini dengan senyuman k… korang tengok tak semalam raja lawak mega..?? erm.. aku tak tengok,coz tak ambil astro warna,dulu amik la,masa maharaja lawak dulu,but sekarang dah tak langgan sebab maharaja lawak dah habis..

Menanti la aku update pasal maharaja lawak,bioar ak tengok semua dulu k…*mood : tengah medonlod.. huhu.. hari ini nak buat suatu edisi khas.. tapi bukan edisi khas macam kat TV3 tu, yang di acarakan oleh johan tu.. tapi aku nak buat edisi khas tentang bakti siswa…(apa jadah la tak habis-habis cerita bakti siswa ko ni)..muahaha

Korang pernah masuk surat khabar atau dalam bahasa jawa nya paper..?? erm.. kalau yang pernah tu bagus la… kalau yang tak pernah ni, aku buka nak riyak tapi sekadar nak berkongsi cerita…

ni la keratan akhbar pada hari sabtu (22 oktober) tapi muka aku xde..=(
Korang ingat tak ,masa yang program ALLAH BERSAMA-MU tu dalam satu slot program baksis tu,aku ada cakap yang kami ada jemput sinar harian kan.. haha.. erm... dan pada hari sabtu 22 OKTOBER 2011, sinar harian Kelantan telah masuk kan program kami ni (bakti siswa) dalam paper diorang,,,cerita tentang seorang penduduk kampong tujoh yang menderita kaki sebelah kanan lumpuh…

Erm..aku ingat kat cukup je la kat sinar harian tapi masuk jugak kat UTUSAN ONLINE.. tak caya..?? boleh KLIK SINI.. dan dekat utusan online ni la ada gambar aku.. korang leh cari la ek..ngeh ngeh ngeh…

So ,aku cukup berbangga la.. pertama berbangga,coz dapat masuk paper for the first time.. second berbangga, aku dan safwan yang tepon orang sinar suh datang…ngeh ngeh ngeh… *agak riyak di situ…

Sebelum ke-riyak-kan aku lebih terdedah…baik aku stop dulu.. aku nak cerita ni je pun.. taka da riyak-riyak punya… huhu…. Korang boleh baca cerita lanjut dengan besar kan gambar dan KLIK SINI untuk baca UTUSAN ONLINE pasal program kitorang..

Jaga-diri-hiasi-peribadi

Nota mulut : sorry,semalam update sikit coz migraine..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::