Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: SetElah Di 'HACK" OleH HackErs ::

| Ahad, 11 September 2011

ASSALAMUALAIKUM...

JENUH MENUNGGU DAPAT UNTUK DAPAT BALIK BLOG CUTE INI

sekarang ak berada di maktabah AL-MALIK FAISAL.. mentela'ah ilmu kat sini... bersama dua orang lagi sahabat yang agak masuk air.. cari buku tak jumpa-jumpa..

dah lama rasanya aku tidak men-update-kan belog cute ni... korang nak tau kenapa kan..?? kan kan kan...

erm..actually aku telah di HACK oleh satu hackers ni yang nama nya, elok lah aku merahsiakannya..erm.. nanti dia hack aku lagi..

tak nak aku...*tobat dah...

ak pon tak tau puca kenapa dia hack BELOG cute aku ni... but Before this,orang yang sama juga telah hack FACEBOOK aku, tapi ak dapat balik gak la... aku ada cerita pasal FB ak kene hack kat ENTRI INI....*syukur...

erm....so sekarang ni jika korang sumem,kipas susah mati ak sekalian tengok belog aku ni..ala-ala macam tak semenggah sikit kan..

yela ni under construction lagi..*pengsan... selepas di hack...habis semua templet yang ak guna hilang...so ak kena start balik la... dan ada juga setengah-setengah yang hilang,but Alhamdulillah,aku dapat cover balik la...*poyo

ak memang banyak la benda ak nak ceritakan..tp nanti dulu la...sikit-sikit la ak cerita,nak cerita semua memang tak larat la.. so aku akan cerita sikit-sikit la...

mesti korang sume rindu ak kan..hahaha.. ak dah tau dah...hahkahakhakhaka..*pengsan lapanpulohlapan minit..

so,korang-korang sume nanti kan la,cerita ak untuk next entry... ini la aku punya UPDATE after di HACK.... *nangis...

ok la... sampai sini dulu k..

bye..enjoys your days..

nota mulut- suka sangat-sangat dapt tulis belog balik..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

1 RENJATAN:

Tanpa Nama at: 7 Oktober 2011 pada 4:58 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

rase cam kenal sape..haha

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::