Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: MEngGoDam LEmak Di KuBAng KEriAn ::

| Khamis, 11 Ogos 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

ERM..KEKENYANGAN PABILA DAH SELESAI GODAM LEMAK-LEMAK..

ERM,aku macam biasa la, kali ini nak menceritakan tentang makanan..tragedi aku menternak lemak dekat DH SDN BHD kubang kerian kowt..huhu..*tak perasan sebab dah malam…

Aku pergi ini..harusnya tidak keseorangan,tetapi ada bersama orang lain la..huhu..siapa mereka tidak memerlu la kowt aku nak memberi tahu kat sini…harus kenapa,,?? Sebab dia dah warning aku awal-awal supaya tak payah nak mengada-mengada mention nama bagai kat belog ni..*ada ke..??

Erm..apa ke patut dia tak nak enterframe kat dalam belog cumel ni… macam menghina aku je nampaknya.. sedih…

Aku pergi sana pun atas dasar orang nak belanja aku…haha…harus suka..kalau tak belanja pon aku pergi juga..haha..yela aku ni memang pantang ka bila vote-vote makanan ini..lagi pun bukan selalu la pulak kowt aku nak tinggal lagi kat KELANTAN ni… kalau lapanpuloh tahun lagi aku tinggal kat sini,tak pe la kan… muahhahahaha….

Erm.. makan memang la boleh tahan sedap nya.. untuk ikut ini pon aku tau ala-ala last minit kat…bila aku dah beli makanan baru mereka kata nak pergi makan kat luar,aku pon dengan gelojoh nya kata la nak follow kan…erm..mana boleh tahan nak makan benda sama je..*boleh..?? ..haahha

Erm…dan thankz kepada yang berkenaan kerana sudi sangat-sangat bawak aku pergi makan kat situ..makanan dia memang superb la…hakahkahka… kalau boleh like aku dah like enampulohlapan kali dah…hukhukhukhuk…

aku pergi restoran ni dua atau tiga hari lepas kalau tak silap..lupa la pulak,effect makan semut banyak la ni..kurang ajar punya semut...


Air idaman aku..sudah pasti manga,memang pure la air dia,sangt suggest kat korang

Telur dada yang terbaik..besar pon besar..bagi untuk 2 orang makan..*rasa nya dy guna telur yang baka baik kowt..hahaha

View seluruh makanan..macam-macam ada..




Yang kuning tu air aku.yang putih tu air laici,air member aku.. api air laici bese je la kan..huhu..

Yang bez nya kat sini,dya punya air siap ada saiz lagi…S,M,L n XL..dah macam baju dah pulak..siap saiz-saiz bagai..yang dalam gambr kat atas ni semua yang bersaiz M..boleh bla gak la untuk seorang minum..banyak wo….sedap pulak tu…

Pastu,selain jual makanan-makanan yang macam kami makan ni,banyak lagi sebenarnya makanan lagi ada,macam dyoraang bukak kedai dalam kedai,contohnya untuk jual sate,colet,steamboat dan macam-macam lagi…so banyak choice la..ttteeerrrbbbaaaiikkk…

So aku suggest kan pada korangkorang semua,supaya pergi la kat restoran ini…memang terbaik la…

Erm…done je sampai sini…. Kepada kawan-kawan aku.nanti kita pegi sini ek,berbuka puasa..macam bez..hahaha..

Jaga diri hiasi peribadi…

Nota mulut – haha..sory la gambar gelap..macam haram gak kamera fon aku ni,*sambil lap air mata..huhu

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::