Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: JelaJah SahabAt EpisodE Akhir ::

| Rabu, 10 Ogos 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

DARIPADA AKU TIDUR THE SUSAH NAK BANGUN BAIK AKU JALAN-JALAN KAT BELOG INI,MACAM BERFAEDAH SIKIT..

Ok…sedikit sahaja kali ini, aku nak habis kan jelajah SIRI JELAJAH SAHABAT aku..erm..tidak mahu la kan aku memberi cerita yang tergantung…

Sekejap ya,aku tengah recall balik,hari itu aku dah cerita sampai mana…

……………………….[ L ]

……………………… [ o ]

……………………… [ A ]

……………………… [ D ]

……………………… [ I ]

……………………… [ N ]

……………………… [ G ]

AHAKS..aku dah dapat dah…lepas kami adakan sesi fotografi tak bertauliah tu..masing-masing bawak haluan sendiri la…erm..mula-mula cadangan hendak ziarah rumah MUKHLIS,dan katanya (si mukhlis ni) rumahnya hanya duapuloh minit sahaja dari rumah NAJIB..ahaks…

Kami ni pun yang sememangnya tak tahu ni,percaya la hiwar si MUKHLIS ni..then bila dah gerak je…bukan duapuloh minit,tapi rasanya dekat tigapulohlapan minit..tapi itu pun tak sampai lagi dekat rumah si MUKHLIS..

So yang naek kereta c LUTHFI JUWAINI ini,adalah aku, mad, bakar dan fizi..so kami decide tak mahu nak ikut pegi rumah MUKH setelah setengah perjalanan telah kami tempuhi..kerana luthfi nak pegi hantar kakak dia ke stesyen bas…

So kami pun berpatah balik pulang ke rumah luthfi..dalam satu jam perjalanan,kami pun sampai la ke rumah luthfi..*kihkihkihkih..

Sampai-sampai je, luthfi terus pegi hantar kakak dia, dan kami yang selebihnya,pergi la melepak kat rumah dia…aku korang jangan banyak Tanya la.. memang dah tak ingat dah rumah sapa,terus je aku bantai tidur, tak bangun-bangun..

Cuba korang bayang kan tiada rehat selepas perjalanan yang jauh…memang pengsan la aku lapanpulohlapan minit kat rumah luthfi tu… lama juga la aku tido…bangun untuk solat sekejap,pastu pengsan balik…sampai nak balik tu baru la dyorang-dyorang ni kejut…..

Yang aku bengang tahap nak naik hantu ni adalah,diorang PERGI BENDANG tak ajak aku..siap main snap-snap picture lagi..*jelez…pastu maen lalu-lalu kat titian-titian apa entah kat bendang tu…*jelez dua kali.

Almaklumlah aku memang taka da pengalaman,even kat kampong aku ada bendang,tapi tak pernah la pulak aku bernafsu nak ke bendang tu..huhu…..

Lepas luthfi balik dari hantar kakak dia,kami pun bergerak pulang…di mulai dengan menghantar mad dulu..ahaks…

Pastu sampai-sampai rumah mad,kami disambut meriah oleh kerabat-kerabat mad..ahaks… pastu nak g tengok ITIK bagai la…memang banyak gila itik kat rumah mad..tapi yang sedihnya bukan mad punya la..kalau mad puny,habis dia gulai semua itik-itk tu..ahhahaha..*pengsan…

Pastu sebelum hantar hafizi dan abu bakar ke komuter,transit dulu dekat rumah aku,sebab dah nak maghrib,bagi solat atau rehat-rehat jap,then lepas maghrib itu,baru la berangkat ke KTM SUNGAI BULOH…dalam tigapulohtiga minit dari rumah aku…boleh..??

Then bila dah sampai,depa pon pergi la beli tiket depa…pastu kami pun peluk cium bagai then pulang la…huhu..kami tak tunggu la fizi n bakar sampai naik train coz luthfi nak bali sungai besar lagi malam tu..jauh lagi perjalanan, takut nanti lambat pulak dia sampai kat rumah..huhu….*take care tak aku..??

Pastu kami balik sudah…sampai rumah aku dalam lingkungan pukul 9 malam,so apa ditunggu lagi aku terus la,amik port untuk tido…hahaha..perut dah kenyang,mata pun ala-ala semput je kan..nak buka macam tak nak je,baik aku lena kan terus..haha..

Sangat asyik…huhu..dan dalm kul berapa entah tak ingat,si luthfi telefon aku,mengatakan dia dah sampai sungai besar,Alhamdulillah..bangga ku….walaupun seorang dan jauh perjalanan tetap sampai gitu..*muka tawar…

Huhuhu..ok la sampai di sini sahaja kisah siri ini…jom sama-sama kita amik ikhtibar..jangan jalan jauh-jauh sangat dalam masa sehari…huhu…

Bbbbbbaaaaaabbbbaaaaiiii…

Jaga diri hiasi peribadi…

Nota mulut-selesai sudah…

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::