Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: FaCeBoOk dan AKu ::

| Selasa, 20 September 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!



GODAM PUNYA GODAM, ADA JUGAK LA MASA AKU NAK MENG-UPDATE BELOG TAK
SEMENGGAH NI..



Suka2 hati aku je,ak tulis apa,nak campak apa kat
dalam belog ini..yela mana tak nya.. macam-macam aku masuk kan kat dalam belog
ini,kisah hidup la,luahan hati la,biografi la…apa la…tapi satu pon tak penah
nak habis…*mampu..??/



Dah lama jugak la aku tak mem-busy-kan diri aku ni
dengan men-update belog ni..yela aku sibuk duk wat benda lain…huh..actually
memang ada niat nak tulis tapi tula…kekangan masa,menyebabkan niat aku itu
hanya tinggal niat…huhu…sian belog ni,dah bersawang2 dah..yela sapa la nak
datang bersihkan kalau aku pon malas nak bersihkan…*boleh..?? lempang diri
sendiri…dush dush…



"gamabr ehsan facebook dan google"

Erm..alright kali ni,,rasa-rasa mcam bernafsu la pulak
nak tulis pasal FACEBOOK… idea nak menulis ni,ak rasa ak dapat time aku tengah
mandi….huhu…harus rasa terhina Fb ni..yela mana tak nya ak mandi lambat sebab
main facebook..padahal taka ada la apa aku buat pon kat Fb ni…huhu…*pengsan..



Erm..entah la kenapa kan aku rasa ADDICT (betul ke ak eja
ni,,,ah gasak).. ngn Fb ni…erm… ak rasa bukan ak sorang je..ramai lagi… ak rasa
la kan, mark zuckerberg ni kan,dy taruk dadah la kat Fb ni.. tu yang ala-ala
ramai yg addict gila asyik2 nk tngok je Fb dy,..



Cuba la korang bayangkan, (tak yah nak terbayang2
sgt).. dalam satu hari tu,memang asyik Nampak muka dy je la yg online..(ak
lattteeeww)…



Kalau macam aku la kan..bangun2 je tido,besenya ak aka
nada lagi 30 minit sebelum nak pegi kelas tu, ak akan guna masa itu.untuk membuka
ladtop seterusnya online fb.. cek la noti2 yg naughty2 tu… the komen apa2 yg
patut..pastu ak biar la Fb aku terbukak smpi la ke malam,means nak tido..tak
reti2 nak log out..agaknya mungkin patah tgn kot klu ak log out Fb aku..hahaha



Pastu kadang2 tak de pon noti2 yang leh ak bangga
kan…untuk ak gelak terbahak-bahak sampai guling2 masuk bawah katill…tp entah
kenapa ak tetap la nak scroll ke bawah cri apa pun ak tak tau..click sana,click
cni… bukan profil org sna,bukak profil org cni…



Klu dh bengong sngt kat Fb ni..ak mula la mencari
alternative lain,,dengan cri kwan utk ak chat bersma..*ko mampu..?? klu xde
jugak… ak keluar la status yg ala-ala meroyan…macam2 status la…huhuh… konon2
nak ada org like….*gila perasan…



And now..skang ni,kat cni (APIUM NILAM PURI)..dah kata
aku ni macam tak hbis2 nak ber-FACEBOOK..eh… jap2…ak ber-facebook,bukan nya ak
lapanpulohlapan jam aku duk menghadap ladtop bukak facebook semata…ak wat la
keje lain…huhu…



N lagi stu..ak bukak Fb ni,bagi memudahkan urusan..tak
payah la nak mesej-mesej..buat bazair duit je.. kalau tengok ak online
tu..tegur jela..ada la tu…kalu lambat bals tu means..bukan kat depan
ladtop..huhuhu…. ada paham korang sume..



Korang nak mengata aku asyik online facebook…ala macam
la korang tu tak selalu online Fb... mcam la aku tak tau yang korang offline
korang pny chat tu…hehe.. ala bukan nya sush nak detect IP korang…so kepada
anonymous sume yang tak guna nama korang yang sebenar macam timun hijau o bendi
panjang o apa-apa jela.. tak yah la nak menghentam2 orang2 ek..bukan nya ak tak
ta korang spa,



So hati la ya..ak tahu..hahahha… and kepad yang kata
ak ni gila FB ..memang ak gila Fb pon.. so what.. and korang xyah la bajet sngt
nak mengata ak..korang pon sama je.. masing2 ada Fb kan.. so tak payah la nak
mengata ak sagt…sebelum nk mengata aku tu..pastikan korang deactivate FB korang
tu ek… pastu nak mengata aku,kata la..
*mampu ??



Ini bukan entry kuahan perasaan ek… so aku tau pasni
lagi ramai la,yang duk beratur nak mngata ka latteeww.. al-maklumlah ak kan rettiisss…hahahaha…



K la sebelum ak di band oleh insan2 yg feel good ni…nk
stop dlu la ya..



Jaga diri hiasi peribadi



Bye…



Nota mulut-
semua yang ada facebook pasti akan addict ngn facebokk…



www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::