Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: FAceBooK BerWajAh Baru ( SiaP BAgi TuTorIaL LAgi Untuk Ubah TEmpLet LAmA) ::

| Rabu, 21 September 2011
ASSALAMUALAIKUM..!!~~

CURI-CURI UPDATE BELOG..NANTI KALAU ORANG
TAU,KATA AKU INI GILA BELOG PULAK..



Mampu ko sume ko nak sapu..?? belog la facebook la …nasib baik la
twitter belum lagi berkembang pesat kat APIUM ni..klu tak dengan twitter-twitter
sekali tak pasal aku di-gila-kan.



Dan semalam,baru je aku update pasal
facebook.. ingt kan lepas aku update tu,aku kekonon insaf la nak kurang kan
online fb.. tapi memang tak la… lagi galak pulak aku nak ber-online bagai kat
facebook tu.. dan lagi semangat la orang nak mengata aku kat facebook… ak mana
boleh tahan,mesti mau amik port ma..



Pastu,tup-tup hari ini,facebook berwajah baru…
korang dah tengok kan..?? cantik kan..? boleh la dr yang sebelum ni…tpi kenapa
ramai yang kata facebook wajah baru ini,sangt menyusahkan… ??



Apa yang susahnya,cara penggunaan tetap sama Cuma
template je yang dy tukar,korang je yang gedik-gedik kata tak ok la apa la… tp
guna jugak Facebook tak ok – tak ok pown…huh… hello..!!~ sometimes life need
changes ok..



Amik ko kan tak pasal-pasal sampi berperenggan-perenggan
aku update pasal facebook… dan bukan lah niat suci aku nak menulis mengenai Fb
ni… ada cerita laen sebenarnya…



Erm..tapi tak apa la.. cerita tu postpone
untuk entry yang akan datang.. *tunda lagi.. haaaiiissshhh.. (sebab rasa
kemaruk nak tulis pasal Fb ni tak habis lagi)



Dan kepada sesiapa yang dah tukar kepada
template baru untuk Fb dy… and korang rasa tak setuju sampai nak baling
laptop,nak koyak-koyak baju,dan jatuh kan sume alat make up.. kini ada cara
untuk korang kembalikan kepada asal template fb korang..



Cara nya mudah sahaja .. semudah 123 , abc ,
dan alif ba ta..



Korang click kat anah panah kebawah sebelah “halaman
utama” tu.



Then korang click plak ke account setting..



Pastu korang change language Fb korang
daripada English (uk) *yang bru kepada English (us)..



Macam ak ni pakai bahasa melayu..almaklumlah,martabatkan bahasa melayu kan..so pandai2 la korang tukar..line ngh jem kat ctu..mungkin ramai sangat nak tukar kepada template lama kowt...

sabr jela..

Then korang akan dapat kembali korang punya template
yang lama…



Suka lattteeewww..



Bagi yang bru nak jugak yang lama… syukur la
apa yang ada…huhu…



Erm….ak dh siap bg tutorial lagi tu…klu
korang still tak tau nak tukar lagi tak tau lah den nak tolong camana lagi..



Pandai2 kamu la ya



Jaga diri hiasi peribadi..



Bye..



Nota mulut : ko mampu 2x berturut-turut update pasal Fb.. cnfirm mark
zukerberg, bagi naik gaji aku..huahuahua



www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::