Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: pErkAra AnnOying SangAt ::

| Isnin, 8 Ogos 2011
ASSALAMUALAIKUM..!!

SEDAR TAK SEDAR DAH SEMINGGU BERPUASA..

HUHU..mood nak menangis kuat je rasa sekarang ini…erm..mana tak nya..cuba korang bayangkan dalam masa satu hari,macam-macam perkara la pulak berlaku kat ats diri aku ini..

Tak tahu la kowt kat mana silapnya..mungkin ini sebuah tarbiyah ramadhan..huhu..

Antara perkara-perkara annoying yang aku rasa amat aku perlu ambil port sepanjang har ini adalah : *sambil bunyi dram bass..

-facebook kene HACK-

Sangat-sangat annoying, entah kenapa keparat sangat entah hacker tu,sampai perlu dia nak hack FACEBOOK aku… erm…aku rasa aku terlalu glamour la kowt…ye la bese nya artis o orang-orang yang terkemuka je yang facebook nya kene hack-hack ni..erm.. memang glamour aku..*pengsan..

And until now,tak boleh nak bukak facebook..rindu la sangat aku kat facebook..harus kezaliman dibalas kezaliman..jangan ingat aku tak reti nak HACK facebook orang..dan,yang pasti bila aku dapat facebook aku balik..aku nak la try pulak hack facebook dy.. erm,biar dia tahu rasa,langit itu tinggi ke rendah…hahaahaha..*tetiba nak jadi kejam…

ni la dy mesej yang kuar kat wall Fb aku..agak keji la orang yang aku bulat kan itu..sanggup nya dy ambil Fb aku..knp,..?? mark zukerberg dah xnak bg orang sign up lagi ke untk Fb ni..?
keji lagi sekali..

entah abad ke berapa entah email Fb aku guna yang atas nie... azab sungguh..

-berdepan dengan orang yang bertalam-talam ni-

Bukan talam yang tempat untuk makan Jemaah tu ek, atau dengan erti kata lain dulang..huhu..erm… memang aku sangat la penyabar untuk berdepan dengan kelakuan-kelakuan orang sebegini..sakit hati aku ni,biar la aku yang memendam nya seorang-seorang.. tidak perlu la kowt aku bagitahu nama.. dan mungkin cara nak balas dendam adalah dengan hack FB mereka ini..atau……….. hahaha..sekali lagi kejam…

Habis la korang enampulohlapan kali…

-tetiba dapat tau bahawa kene wat khutbah sendiri-

In actually tak ada la annoying sangat pon.. yang aku rasa agak terkilan or perasaan yang seangkatan dengan nya adalah , diberitahu bahawasanya kene buat khutbah sendiri apabila aku telah print out sume my khutbah copy from internet…hukhukhukhuk…..memang menangis aku ikut rentak lagu rossa…huhuh…..

Ya ustaz,kenapa la bagitau lambat sangat,kesian la pada kami,dah berhabis duit print berhelai-helai… dan yang pasti,tukang empunya printer agak fevered la dia,coz nanti akan ada orang nak print khutbah berhelai-helai lagi kat dia..

nak buat request boleh ??,kalau ak tak nak buat boleh..???

Erm..ini la antara perkara yang pada lumrah zatnya,memang annoying tahap tugu negara… pening-pening kepala aku,fikir kan nya..but tentang FB tu..memang aku kene tunggu esok la kowt untuk tunggu jawapan daripada FB coz aku dah request new password.. kalu dia tak bagi..memang dengan serta merta aku akan bercerai talak 3 dengan Fb dan beralih kepada TWITTER,,, lantak ko....

*Yela mana tak nya,tanpa aku MARK ZUCKERBERG tu,tak dapat untuk berduyun-duyun tau…

So ucapan ringkas untuk EN. FB,kalau ko nak kaya lagi,,sila la approve kan permohonan aku itu k… sebelum ak kayakan EN.TWITTER…. hahaha….

Ok la disini sahaja,

Jaga diri hiasi peribadi

Enjoys your days..

Nota mulut- berhari-hari berbuka sorang-sorang…





www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::