Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: KenApa SaYa BErBLoGgiNg ::

| Selasa, 9 Ogos 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

PAGI-PAGI YANG MULIA INI,MACAM FRESH SAHAJA AKU RASA NAK BEBRLOGGING..

ERM..eecceeecceehh…. macam waktu pagi je la kan waktu untuk aku berblogging,oohhh,tidak sama sekali…erm…. Nak fresh-fresh bagai…but waktu pagi ni,memang fresh la kalau nak wat segala macam benda…hakhaka..

Erm.. ak nak cerita la KENAPA AKU BERBLOGGING..??


gambar ihsan makcikgoogle

Aku rasa macam dulu-dulu pernah je aku buat entry pasal tajuk jadah ni..tapi bila aku cari balik,memang haram nak jumpa,,ak tak ingat sama ada aku dah post or belum…tapi taka pa,dah atau belum aku nak jugak post lagi.

Erm…eh….biar la nak post dua kali (kalau ada post ni sebelum ni) dah ni belog cumel aku…so what..?? aku nak post benda yang sma enampulohdua kali pon apa adahal…hahaha…

Erm..back to the entry,ok..kenapa ek aku berblogging…erm.. semua orang yang berbelogging ni sume ada reason sendiri kenapa dyorang berblogging..

Cuba korang pergi tanya kat BEN ASHAARI ke,YUYU ZULAIKHA ke,CIK EPAL ke o mana-mana blogger waimma,blog senior aku, yaqut hulaif, atau blogger seangkatan dengan aku macam aqiel,ruby ariff n ramai lagi la..n korang sume kalau fell-fell nak tengok belog mereka korang boleh la scroll ke bawah lagi dan tengok la kat part UKHUWAH KAMI n klik sahaja mana-mana nama yang korang suka-suka…

Erm…memang macam-macam isi ada, and pelbagai reason kalau ditnya kenapa mereka berblogging… dank at sini memang lah bukan feveret aku nak cerita reason orang lain,tapi aku nak cerita reason aku sendiri…

Erm….aku berblogging ini,sebab aku suka menaip..haha..*macam tak ada kene mengena… dan aku suka baca belog cumel orang lain,dan aku boleh tahu kisah sedih o keparat orang laen…

Dan kadang-kadang aku rasa susah hari ini, then bila aku baca belog orang laen,rupanya,ada orang lagi susah daripada aku…erm..

Dan daripada situ,aku boleh muhasabah dan cermin balik diri aku,yang mana sebenarnya dalam hidup ini,aku perlu banyak bersyukur,even kadang-kadang sesuatu itu,memang susah untuk aku accept seratussatu peratus..

Sebab mungkin tuhan ada reason Dia sendiri,kenapa Dia buat begitu pada diri kita…semua itu telah tertulis sejak azali lagi…so nak tak nak,hantuk kepala sampai pecah pun pasti akan berlaku…

Semua yang berlaku ke atas hidup kita ini,pasti ada hikmahnya..

“Allah tidak akan menjadikan sesuatu itu sia-sia”

Jadi kita sebagai orang islam,mestilah menerima qada’ dan qadar ini dengan seterimanya….*paham tak..?

Ok tetiba je terus mood bertukar menjadi ustaz..ahaks…

Erm.. aku rasa better la aku stop kat cni dulu,sebelum lebih bnyak merapu raban keluar nanti.. so korang macam mana,sama ke reason kenapa korang berblogging…huhu…

Dan yang pengting bez gila berblogging…. Feel free je..lantak aku aku nak kecek apa…apa ada hal..blog free kan..hahaha

Jaga diri hiasi peribadi..

Nota mulut- serabut….


www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::