Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: MeNgGodaM leMAk Di DewAn JoHOr ::

| Sabtu, 6 Ogos 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

MOOD GILA TAK SABAR NAK BERBUKA PUASA..

ERM…ok.. aku pon tak ada la pulak cerita hot sgat2.. dan kali ini nak cerita psal menggodam lemak kat dewan johor…

Kat mana pulak dewan johor aku nak cerita ni..erm.actually dewan johor ni kat UNi aku je pon..hahaa… n bila tyme godam lemak ni..bila tyme nak berbuka la…ahaks.saya suka part ni..

Aku tak sempat la pulak nak ambil gambar lauk-pauk dia,coz aku part of the urusetia untuk menyediakan air…and aku masuk kan la mana gambar yang sempat aku tangkap je la ek..

Erm..and lauk dia memang la sangat sedap..*sambil telan air liur…. Nasi putih,ayam merah,n kuah kari la kowt…lupa sudah,da nada telur masin.. makanan ala-ala kampong gitu…sambil-sambil makan teringat dekat keluarga di kampong sementara aku berada di peratauan..boleh bla tak ayat aku…??

Dan sebelum ada iftor jamaie ni..ada program dekat dewan,iaitu forum BAWA HATIMU KEARAH CINTA-NYA…sweet je tajuk..ala-ala mengenai cinta la ini…erm…di panel kan oleh ustazah seripah dan ustaz hazrull,aku tak dapat dengar sampai habis..dengar awal-awal je…*nangis…sebab aku kene pergi buat air..erm…al-maklumlah expert kan..haha..*berangan

Gasak…. Ok la aku pon memang malas a nak bercerita panjang korang layan kan jela,sesi menggodam lemak kat dewan johor ni k..




pembantu-pembantu khas yang terliur ngn makanan

safwan agak bersungguh-sunguh cedok lauk dengn senduk besar..haha

lauk-lauk yang sedap lagi meyelerakan,tengok je muka budak-budak itu


lapanpulohlapan saat sebelum iftor

-semua tengok jam..kenepa..??

bila dah berbuka..semua muka segar je

muka-muka kenyangan dan xleh jumpa kamera.. pengsan..


muka para ustaz yang wasim-wasim semua nya..


air oren yang agak tawar hasil kerjaan aku..hahah..boleh..??

nota mulut- iftor yang bez setakat ini..!!



www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::