Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: bULAn pUasA dan PenggOdam LemAk ::

| Jumaat, 5 Ogos 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

MOOD BAIK,BULAN RAMADHAN

Hauhauhau…gelak tak ingat..erm…ok,macam biasa update belog la kan…erm..kali ini,nak wat satu segmen sendiri-sendiri..haha..nak buat pasal makanan la apa lagi,aku ni memang ketegori yang xreti bahasa kalau pasal-pasal makanan ini..jadi nama segmen aku dah fikir-fikir…huhu…

Dapat la satu nama,yang aku rasa tak tiru orang laen kowt..even idea ni ak dapat daripada orang lain..huhu..thankz kepada kamu.. erm..tajuk segmen diri sendiri ni adalah, MENGGODAM LEMAK.. .agak-agak boleh segmen ini..?? aaahh..gasak…suka hati.. asal korang semua suka membaca belog tak semenggah ini,sudah…*pengsan..

Erm..actually aku dah lama ingat nak buat pasal benda ini,tapi agak tak kesampaian..yela..macam-macam benda aku fikir..sekarang nak update belog pon, punya la payah tak ingat…teringin nak jadi macam BEN ASHAARI , UMAR FARUQ dan BELOGGER_BELOGGER lain,yang sentiasa aku tengok mempunya berjuta-juta minit untuk update belog..aku ini,,nak dapat enampulohlpan minit sehari untuk update belog pon payah sangat…

Jadi ,aku dengan ini akan cuba la mengupdate belog ini sehari-harian…haha..dengan ada nya segmen untuk diri sendiri ni..boleh la,aku feeling-feeling nak update belog hari-hari…

Erm..dah la..sekadar nak isi masa lapang duduk atas pentas yang quite bored…memang aku pitam kalai lebih lapanpulohlapan minit..hhuhu..

Bye..jaga diri hiasi peribadi

Enjoys your days.

Nota mulut- rasa dipinggirkan..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::