Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: ISU SEMASA APIUM ::

| Ahad, 13 November 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~

FEEL MACAM NAK TIDUR AWAL SEBAB PENAT..BOLEH..??

Erm..hai, korang semua.. apa cerita hari ini..?? dah makan ke belum..?? ak dah selesai ternak lemak dekat rumah aku angkat di Tumpat.. muhaha… makan free wwwooo.. sedap lagi tu..hehe.. ko ada ..?

Erm..  entry kali ini.. biasa-biasa sahaja. Sekarang kolej Al-Gha ni dah penuh dengan orang, takada la macam aku mula sampai dulu.. diam menyunyi je kolej ni.. kadang-kadang tu rasa takut pun ada gak.. yela sesorang kan.. macam-macam berlegar di fikiran aku.. muahha.

Erm..lupakan itu, kerana sekarang dah ramai orang dah kat kolej ni… uhu.. dan sekarang ini, bila aku pergi mana-mana je, mesti semua orang Tanya aku pasal blog aku.. pasal kerajinan aku menaip entry kat blog aku ni…muahaha..*muka tawar..


Sangat bersyukur, walaupun, kekadang tulis entry yang tak semenggah mana pun pastu blog tak de la semenggah mana pun. Ada jugak la orang datang jenguk kan. Muahhaa.. terima kasih dak-dak APIUM dan belogger-belogger lain..… (bangga sebentar).. dan yang paling tak tahan tu.. setiap entry aku ni, diorang jadikan bahan untuk kene kan aku.. patutkah.??

Ada la sorang budak ni.. tak habis-habis nak kene kan aku pasal entry nak putihkan gigi tu.. apa la salah aku buat entry itu..huhu.. bagi aku, taka da masalah sangat la… kiranya its more to my trademark la.. ada fizz ada blog… kadang-kadang suka..huh..

Actually, aku tak tahu, yang diorang cakap tu, ikhlas dari hati diorang atau, sengaja nak kenekan aku o pape je instinct buruk aku pada diorang…huh.. tapi aku tetap think positive.. amik setiap apa yang diorang cakap itu, sebagai semangat, dan baiki mana yang tak molek-molek tu..huh..*pengsan..

Sangat bangga bila ad blog sendiri.. dan bila ada pembaca SETIA kat blog aku..huhu…

Esok bermula satu lembaran baru.. mula nya semester terakhir aku di APIUM nilam puri ni.. erm.. rasa sedih gak kekadang nak tinggal kan tempat ini… tempat ini, mengadungi seribu satu kenangan yang susah kita nak dapat kat luar sana..

Ada sahabat-sahabat yang best, lecturer yang best juga.. apa lagi yang best.. semua best la. Takada yang tak best.. so far.. huhu.. dan esok jugak, dah kene pilih “kos” untuk kita amik time degree nanti.. erm.. masing-masing dah sibuk dah, memikir.. tak tidur malam la tu depa malam ni, nak duk piker nak amik apa untuk degree nanti.

Erm.. nak-nak lagi yang minat sume kos tu.. camane.. harus pening.. so jalan terbaik adalah solat istikharah.. mintak petunjuk daripada Allah.. Tanya Allah.. Tanya manusia pon boleh, tapi better Tanya dan mintak pada Allah keran dia lebih tahu mana yang terbaik untuk kita semua.. right..??

Dan aku pun, masih tertanya-tanya dn tak tahu, nak amik apa.. kita tunggu jela.. nanti aku cerita kat hang pa semua k..muahha… dan kepada sahabat-sahabat semua, pilih kos nanti, pilih yang betul-betul kita minat dan yang rasa kita leh survive dengan itu, jangan dipengaruhi oleh sesiapa, kerana kita ambil ini unutk diri kita bukan untuk orang lain, untu masa depan kita k.. ingat tu…

Dan dan dan ,, sekarang kerja baru aku dah dapat.. so kene buat dengan peuh semangat..walaupun rasa macam memalas nak buat..ahah…boleh tak??.. azam sem ni, tak nak tangguh kerja.. *boleh..?? haha.. azam jela…

Ok la. Sampai di sini sahaja celoteh tak seberapa ini… terima kasih kepada semua yang sudi membaca. Huhu.. saying kroang ketat-ketat.. hehe…
Jaga diri hiasi peribadi..
Nota mulut : aku ingat aku syok sendiri..



www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::