Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: RevIEw FileM THE SOCERER AND THE WHITE SNAKE ::

| Rabu, 12 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

ERM..LEPAS INI,MUNGKIN TAKDE UPDATE LA SELAMA TIGA HARI..YELA KENE BERPROGRAM..

Program BAKSIS yang aku peneh post dalam ENTRY INI.. baca la ek.. aku malas nak olah lapanpulohlapan kali..

Erm… before terlupa..macam biasa.. haii.. all of my kipas susah mati… huhuhu… hari ini..aku ingat nak kemas-kemas barang,yela kan dah nak cuti sem, pastu pulak nak kene pindah bilik lagi… huhu..malas nya la.. bayangkan dari atas gunung nak berpindah ke tanah rata..

Tak ke penat tu aku nak mengangkut segala barang-barang aku yang memang makin hari makin bertambah.. aku pun tak tau macam mana leh jadi macam tu…*mengeluh hiba..

But bukan itu yang aku nak cerita.. erm.. aku nak wat REVIEW filem.. tentang filem apa… tentang filem lakonan JET LI..

THE SOCERES AND THE WHITE SNAKE

ni la poster filem ini.. gorgeous kan..??
WWOOO.. sedap wwwoooo cerita ini… erm..actually tetiba bernafsu nak tengok cerita JET LI ni..lagi-lagi cerita cina pulak tu.. adalah disebabkan aku ngah duk naïf sangat baca gossip kat BEAUTIFUL NARA,sampai kat satu page ini.. dia wat rebiu pasal filem ini..

Dia punya poster filem..harus la gorgeous tak ingat… suka2.. tu yang terus nak pegi tengok.. dan mesti korang macam shock kan..kat mna pulak la aku nak merentas desa mencari wayang kat KELANTAN ini..

Aku terus la mintak kat member aku yang telah mendonlod cerita ini… erm.. then aku layan sorang terus dari ladtop aku..muahahha..

ni la SUSU (ular putih) bila leps lawan ngn JET LI (bomoh)
Cerita dimulakan dengan pertarungan JET LI dengan seorang setan yang kuasa AIS..  tapi coz  JET LI ini baik.. so dia menang la.. penah hero kalah tak penah kan…?? Cerita nya bermula bila white snake ni  yang namanya SUSU jatuh cinta ngn XI XIAN pas dia ehem-ehem dalam air..

Coz SUSU ini,dia ni ala-ala SETAN baik la..*ada ke setan baik..?? dia nak kahwin ngn XI XIAN tu.. pastu coz dia ni ada kuasa lepas dia ehem-ehem dengan XI XIAN tu, hati SUSU ada dlam XI XIAN dan hati XI XIAN ada dalam SUSU…

ni pulak XI XIAN (suami ular putih ) ketika nak bantu SUSU
*ikuti kisahnya*
Korang paham tak,cerita aku ini…. Pastu diyorang kahwin la… pastu bila si JET LI ini dapat tau yang si XI XIAN ni kahwin dengan ULAR PUTIH.. ……. …… …. Erm.. apa yang berlaku seterusnya..???

Sila la tonton sendiri.. nak cerita semua tak bez la..nanti korang tak nak tengok…huhuhu…
And keseluruhan cerita ini,memang seronok, mnyetuh sanubari hati ku gitu… erm.. n cerita ini…memang banyak fight la.. more to macam sihir-sihir gitu… pastu, CGI nya gak kurang sikit… but overall ok la even ada yang tak bez here and there.. part2 yang ehem2 tu tak yah la tengok…

Dan masa dyorang gado last sekali tu,memang bez sangat.. tak rugi beli tiket tengok cerita ini..o korang habis kan satu jam setengah korang untuk tengok cerita ini… huhu.. bez sangat..nak tengok kali ke dua boleh..??

Boleh-boleh silakan..*tetiba….

yang macam akar tu.. SPIRIT HERB.. yang kawal setan2 ni..
Erm… dah la tu rebiu filem.. tak nak pon cerita bnyak-bnyak..kang tak pasal-pasal tercerita pulak keseluruhan kisah …haha.. tak syok la…

ketika pertempuran akhir,SUSU n CHINGCHING(ular hijau merangkak adik SUSU) nak bnjir kan kawasan kuil..
*seronoh wo tyme ni*feeling-feeling tengok 3D*
Erm..so korang apa tunggu lagi..grab tiket skang untuk menonton cerita ini..kalau masih ada tyangn di panggung.. klu tak ada,download je la… kemudahan banyak… hahahahah

K la.. jaga diri hiasi peribadi….

Nota mulut : malas nya nak kemas barang…


www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::