Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: CONTEST NICE BLOG @ MY DIARY ::

| Selasa, 11 Oktober 2011
KLI BANNER INI UNTUK KE PAGE CONTEST

ehem2.. Assalamualaikum..~~

ehem-ehem lagi.. jika sebelum ini,aku ada join bloglist yang dianjurkan oleh belogger encem n cantik.. n now aku nak jugak la try-try join contest kan... erm... korang boleh klik gambar kat atas untuk join contest ni...

erm..contest ini di jalankan oleh seorang belogger yang MUNGKIN namanya ZYLAVYLA.. ahah.. klu bukan namanya..nama kat alam maya ni ar kowt... KLIK SINI untuk ke belog nya..

erm... dan contest ini mengenai NICE BLOG @ MY DIARY.. dan sudah semestinya,belog aku ini,,nice la kan,walaupun agak-agak tak semenggah sikit.. * tak kan aku nak kata belog aku buruk macam sampah...teruk la tu...

dan sudah semestinya belog aku ini, menceritakan tentang diary hidup aku la..apa yang berlaku sehari-harian.. betul ke..?? gasak...!!~~ kalau nak tau betul ke tak..baca la.. baru leh tau..huhu

so aku rasa aku dah mengikuti kriteria yang ditetapkan.. so harap2 leh la menaang... nak nmbr satu... heheh...

k la tak nak merapu raban lagi..

jaga diri hiasi peribadi..

nota mulut : moga menang ini contest...~~ www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::