Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: PIALA MALAYSIA 2011 | RIVIEW DAN KEPUTUSAN ::

| Sabtu, 29 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!~~

ENTRY PENUH SEBELUM TIDUR..

Game bola, Terengganu menentang negeri sembilan dah habis.. so korang macam mana..?? ngeh ngeh… puas hati dengan game malam ni…. Ke korang rasa macam ada pemain yang lemah.. heheh.. spa menang- spa menang..??

yerrhhh,.. semua sudah terjawab.. rusa lagi kuat.. tanduk besar tu..huhu
Tahniah di ucapkan kepada pasukan NEGERI SEMBILAN atas kemenangan dengan 2 – 1 keatas Terengganu.. *hobin jang hobin (betulkah aku mengejanya)… dan segala teka teki tekok semua dah terjawab dengan perlawanan yang penuh dengan aksi sebentar tadi..huh..*berpeluh-peluh..

Nampaknya memang betul-betul rusa telah menjatuhkan penyu..kuat gak ek rusa ni…erm.. dan tadi aku tengok stadium agak penuh jugak la,dengan penyokong masing-masing, tapi ada dengar cerita gak,yang sebanyak 16000 tiket tidak jual.. tapi tak tau la ulak lepas tukan.. sebab berita ni aku baca pagi tadi..huhuh

Haha.. itula FAM,sapa suruh ngada-ngada naik harga tiket,bila dah tak ada orang nak datang,baru la sibuk ko nak Tanya-tanya… patut ajar sikit…. Tiket yang sebelum ini berharga rm30 dinaikkan sebanyak rm20 menjadikan harga penuh satu tiket rm50..huh.. mahal tu..

*Kalau aku pergi beli baju kat brand outlet, 3 jenis baju aku leh dapat taaauuu…. Dan rakyat Terengganu seronok la,dapat subsidi tiket.. tapi sedih kalah pulak malam ni.. so tak pulang modal.. muahahah…. *Orang negeri sembilan dapat subsidi tiket tak..? wondering..~~ wink~~wink..

Kepada pasukan negeri Sembilan.. tahniah atas kemenangan… dan yang kalah cuba lagi next year… muahhaa… aku tidak la menyokong mana-mana.. aku macam lalang la.. mana yang menang tu aku sokong.. * boleh..?? memang aku mintak balik botol ke apa ni.. muahhaha...

Kepada penyokong Terengganu,tak payah nak emosi sangat k… bese la tu.. kalah atau menang adat permainan… kalau semua nak menang tak leh gak..kene ada yang kalah.. baru la pertandingan namanya.
Kalau tak nak ada menang atau kalah, buat perlawanan persahabatan je.*tapi mestu ada yang menang jugak kan…. cOnpius dah aku.. tadi tengok,pemain Terengganu main dengan cukup baik.. tapi mungkin taka da rezeki kowt…. Huhu. So sabarlah ya…

Dan untuk pemain negeri Sembilan.. korang memang do it well tonight… hobin jang jangan tak hobin..*kepada orang N9 jangan marah aku k,kalau aku ala-ala merosak bahas korang..muahhaha….. apa lagi NAZMI orang nogori.. leh la open table ya.. ahaks.. likes..

K la.. tetiba je aku meng-update pasal bola ni kejadah apa nya.. tapi taka pa.. seronok jugak ya tengok bola ni..*tangan ke dada mata ke atas.. selamat goal.. kalau tengok dari awal hingga akhir.. kosong-kosong.. memang aku sumpah seranah je…. Muhahaha…*muka tawar..

Ok la… kang kalau nak habis aku celoteh memang tak habis la…. TAHNIAH NEGERI SEMBILAN….huh..

Jaga-diri-hiasi-peribadi

Nota mulut : serius aku tengok bola..?? still x percaya..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

{ Unknown } at: 29 Oktober 2011 pada 4:00 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

N9 dpt ls.. subsidi

{ Rafqa firdaus } at: 29 Oktober 2011 pada 6:24 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

o0o0odyorg dpt jugak ek..murah la t tiketnya..ptut r..

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::