Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: MASTERCHEF MALAYSIA ::

| Ahad, 23 Oktober 2011

ASSALAMUALAIKUM…!!~~

MALAM-MALAM MACAM INI,ADA LAGI TAK ORANG BLOGWALKING..

HEHE..ok.. disembabkan aku terlalu semangat atau mungkin terlalu obsess terhadap blog aku ini,dan Alhamdulillah telah mencapat 100 followers.. waahh… terharu…~~ nak nangis kejap..~~

Thankz kepada semua.. dan rata-rata aku tengok gugurlz je yang ramai follow.. mana blogger lelaki…?? Ehem-ehem.. wake up dude… tak kan nak kita kalah pada wanita..?? ehem-ehem..kenapa tetiba..?? *tak faham..

lambang masterchef malaysia..
gmbr ehsan google..
Korang tengok tak cerita MASTERCHEF..ahaks.. tak kira la yang US o AUSTRALIA punya.. ehem, yang pasti aku ni one of the fans masterchef ni la… tak habis-habis tengok cerita nie,even dah ulang dekat doploh kali kat TV..

Siap mak aku cakap lagi…. “korang ni tengok je rancangan memasak,tapi masak nya tak reti juga,tak penah pun nak tolong mak kat dapur” (mari gelak reramai)… baik punya mak aku perli aku dan adik beradik aku..

And kalau korang nak tau,kitorang tengok cerita ni,semua ada beradik follow menonton cerita memasak ni.. entahla.. ada rasa feel yang laen bila menonton.. even tak pandai memasak o yang pasti tak dapat rasa masakan yang diyorang buat,but dapat tengok pun, menjadi satu kepuasan bagi aku khususnya,dan bagi adik beradik aku yang lain umumnya..*yeke...

And... malaysia pun nak la juga ada satu rncngan memasak yang sedang meningkat naik ni... dan sejak semalam adalh episode pertama MASTERCHEF MALAYSIA.. ahaks.. dia punya gazet dulu , siap dengan promosi sebelum raya lagi.. ingat gempak la..

Dan yang akan sertai adalah pemegang-pemegang restoran mewah kat Malaysia ni... tapi yang hado.. yang masuk adalah rakyat bese yang mungkin blaja masak sendiri di rumah masing-masing..

Bukan untuk menjatuhkan kredibiliti mereka.. yes.. semua orang ada skill masing-masing.. but dah dua episode aku tengok dyorang masak macam tak de skill je...hahkahakhak.... mungkin baru lagi kowt... dah la lantak...tadi tengok dyorang masak..hakahka.. macam disaster la..huh.. tak nak cakap lagi...~~

Sebelum aku kene maki hamun oleh korang coz kritik-kritik orang masak.. baik ak stop dulu 4 sure.. aku ni boleh la masak sikit-sikit.. yang mudah-mudah boleh la....macam ayam panggang/stim ikan siakap dan lain-lain.. aku leh tu..haha.. takabur kah..?? *promote diri...hahah..

Mungkin baru episode 2,dan mungkin banyak lagi episode dan banyak lagi skill yang dyorang tak keluarkan... jadi n mungkin terlalu awal untuk aku judge...haha.. aku dah macam hakim dah.. but tak yah la nak nangis sangat,kalau makanan tu sedap..tetap sedap..tak yah nak nangis, burok bebenor mukanya...huhu..

Dan kepada hakim-hakim yang tiga orang dalam masterchef Malaysia tu..tak payah nak jadi chef RAMSAY wannabe k.... juz be yourself.. kitorang tak nak chef ramsay yang ke dua.. cukup la dia sorang.. ada dia sorang pun,dah tak tahan telinga nak dengar...hahaha...

Sebelum,periuk,senduk,sudu,pinggan dan peti ais,dibaling oleh korang semua kerana karutan aku ni.. baik aku stop..haha... nanti dah habis siri,nak riview lak..haha..

betul tak apa yang aku cakap ni..?? kalau betul like k.. klu tak komen k..haha

jaga diri hiasi peribadi..

byee..

nota mulut : ada ke orang nak beli album pemenang vokal bukan sekadar rupa tu..??
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::