Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: JOM JOIN BLOGLIST ReYnn ::

| Sabtu, 22 Oktober 2011
ASSALAMUALAIKUM...!!

BORING-BORING JOM JOIN INI BLOGLIST..


ahaks... actually aku ngah boring,dan bila aku boring,ak blogwalking.. dan bila aku blogwalking,aku jumpa blog ReYnn ni ... ahaks.. dia ada wat segemen bloglist untuk blog dia.. so aku pon dengan yang tak semena-mena, boring-boring canggung ni.. aku pun wat la entry nie kejap..hehe..

lagi pun tak susah pun,apa yang dia suruh buat... simpel je,,just letakkan banner kat atas tu..dan wat backlink balik ke entry bloglist tu.. simple bukan..??? pastu letak link entry ni ke bhagian komen entry kat blog dya... yang paling penting tajuk entry kene macam ni...

"JOM JOIN BLOGLIST ________"

tempat kosong tu adalah kesukaan hati anda untuk taruk apa... tapi yang elok la ek.. jangan ko taruk benda bukan2 pulak..meja la kerusi pulak k... hehehe..

so kalau korang yang boring-boring tu..jom la kejap join bloglist ni....wat entry simpel je...huhu.. kalau tak paham apa aku cakap ni.. korang leh klik kat banner atas tu,.. terus je nanti keluar k..

so aku dah join.. korang bila lagi...hehe..
jaga-diri-hiasi-peribadi...

nota mulut : erm.. klu ak buat segmen ada ke orang nak join ek..??
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::