Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: SehAri BerSamA AnAk-AnaK YAtim ::

| Sabtu, 24 September 2011
ASSALAMUALAIKUM..!1
AHAKS… WALAUPUN DALM MOOD STUDY..TETAP TIDAK KETINGGALAN UNTUK UPDATE BELOG INI..

OK… hai semua kipas susah mati aku..(ramai dah tak tegur cam ni kan)… erm..hopefully korang semua enjoys la baca belog aku ini…huhuhu…. Walaupon ala-ala ta semenggah kan…tapi korang mampu..??? larikksss…

Erm..untuk entry kali ini, aku nak cerita tentang program sukarelawan bersama anak-anak yatim.. ahaks..this is my first tyme,pegi program-program macam ini… so enjoys… 

Program ini adalah anjuran KELAB ORATOR DAN KESENIAN ISLAM APIUM NILAM PURI.. program ni satu hari je..start daripada pagi sampai malam la…

suka nya la aku gmbr ni..natural je..

menanti detik nak pergi ke rumah anak yati.. semntara tunggu bas..snap snap la dlu..



wajah anak-anak yatim bersama abang2 fesi.. tapi ak menumpang je..

erm..bersama zaki yg duk jelir-jelir lidah..

bersama saf..baju sma.. kembar la kowt..mampu..??


ketka zaki berdoa selepas dhuha (gtal la pipi)




love this pic..

abg kimi nak sign..!!!

Dan macam2 program la yang kitorang buat bersama anak-anak yatim ni… jap-jap before terlupa, program anak-anak yatim ni , kami buat kat RUMAH ANAK YATIM DARUL AITAM,PENGKALAN CHEPA.. dan rumah anak yatim ni,mmg serba serbi cukup la…. Besar tu jgn ckp la… 

Antara program yang kami buat bersama anak-anak yatim ini such as gotong royong-amali solat-latihan dalam kumpulan-sukaneka exlorace-dan macam-macam lagi..
Erm..dan aku pon bukan berniat o nak cerita panjang sangat… korang layan jela gambar-gambar ini.. yang penting sume ada gambar aku la..hahaha…




view dri atas .nmpk abe muaz selaku mc kita..

team malaysia..(bez pic ever)
Erm… mereka ini (anak-anak yatim) sangat gembira,bila kami semua datang layan kerenah mereka… dan yang paling best,mereka semua ni semua nya memang happening habis..kitorang sume memang enjoys la…huhuh…

Rasa nak buat lagi je program macam ni… kalau ada lagi,cnfrm nak join…. Rsa sayu dan sedih kadang2 bila teringat nasib mereka.. jika situasi ini berlaku pada aku.. adakah aku akan menjadi sekuat mereka.. mungkin ya dan mungkin tidak….

Huhu..jadi sementara kita mempunyai kedua orang tua ini..kita jagalah dan dengarlah cakap mereka, sekarang mereka masih ada,belum terlewat untuk kita memohon kemaafan dan membantu mereka..jgn sampai kita menjadi orang yang menyesal sepanjang hidup kita…

So renung2 lah.. pergi ke sana,memang mengajar aku erti sebenar,kasih saying dan kehidupan..siapalah aku tanpa mereka (kedua ibu bapa)…

Ok la…

Enjoys your days..

Jaga diri hiasi peribadi..

Byes…..=)
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::