Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: SahabAt JelaJah ePisOde 2 ::

| Selasa, 26 Julai 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

MACAM BIASA,UPDATE BELOG,SEBAB DAH ADA ORANG TANYA,APA KESUDAHAN CERITA SEMALAM..KALAU TIADA ORANG TANYA,RASA-RASANYA AK UPDATE TAK ??

………………………………………. (sambungan semalam)

erm..untuk pengetahuna kamu-kamu kipas susah mati ak sekalian,semalam kan aku ada tulis entry tentang sahabat jelajah bahagian 1,jadi ak nak sambung la cerita tu... yang tidak membaca semalam entry ini boleh la korang dengan muka tawarnya mengKLIK kat cni..>>,<<

baik..lepas je naik bas SP BUMI tu memang ak terus tidur la..huhu.*pengsan …. Mana tak nya penat satu hari berjalan,ke hulu dank e hilir..penat la kowt…. N memang menjadi kebiasaan ak bila naik bas sahaja akan terus tidur ,sebab apa…untuk mengelakkan daripada pening kepala..huhu..*pening..

erm… meneruskan cerita, kami 5 orang sampai ke klang dalam lingkungan jam 5 lebih pagi..huh..awal sgt jika nak dibandingkan kalau naik dari Kelantan..lambat sangat….huhu.. lepas tu kami merayau la sekitar klang sentral tu,walaupon tak ada langsung kedai yang buka..huhu.. dan yang paling aku tak tahan sekali adalah perangai budak 2 orang yang bernama luthfi ni… ada ke tyme itu nak berurut kat kerusi urut yang masuk seringgit itu…pelik betul ak dengan perangai mereka..

sementara mereka selesa diurut oleh kerusi urut seringgit itu *muka tawar, ak masih mencuba menelefon ayahanda aku di rumah yang mungkin masih tidur ketika itu,tetapi tidak berjawab..huhu..harus nangis aku…kalau tak jawab,habis siapa nak amik kami..huhu..tetapi dengan berkat usaha dan tawakal aku,Alhamdulillah akhirnya,ayahanda aku PICK UP juga call aku..huhu..*harus selamat..

so lepas itu,kami solat subuh kat surau yang terdapat di KLANG SENTRAL itu secara berjemaah…huhu.. emr tidak lama kemudian,ayah ku menelefon bhawa dia telah sampai kat klang sentral..

sesampainya kami bertiga di rumah aku ,( yang akhowat 2 orang tu,dah tak Nampak dah pegi mana sebab kami sampai-sampai je kat klang sentral terus masuk dalam ) agak-agak selfish tak kami..?? lutfi dan luthfi mereka naik atas terus ke bilik aku,dan menidurkan diri masing-masing atau dalam erti kata lain,berehat la..*pitam.. yela,lepas ini kami nak berjalan jauh lagi..(nak pegi perak)…hehe

ak tak la pulak tido,coz baru je sampai rumahkan,so gossip-gosip n sembang-sembang la ngn family…huhu..*perlu gossip.. kemudian kami bercadang hendak bertolak ke perak pada pukul 9 pagi..dan ditakdirkan tuhan kami bertiga siap makan dan siapkan diri dalam pukul 8.50 pagi..dan perjalanan dari rumah aku ke klang sentral mengambil masa dalam 20 minit..

adakah sempat untuk kami mengambil bas jam 9 pagi..??

atau kami perlu membatalkan niat kami untuk menaiki bas 9.00 pag..??

nantikan sambungan nya pada entry yang seterusnya…hehe…

……………………bersambung…

Jaga diri hiasi peribadi..

Enjoys your days..

*nota mulut – banyak sangat halangan kalau duduk rumah.. (gmabr tak de lagi)

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::