Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: ReView KurSuS PengUrUsaN OrgAnisAsI ::

| Ahad, 24 Julai 2011
ASSALAMUALAIKUM..!!

MORNING SUME…SETELAH SEKIAN LAMA AKU MENINGGALKAN BELOG CUTE..KINI AK KEMBALI MEMBAWA CERITA-CERITA HOT LAGI SENSASI..*MATI LA AK ADA CERITA HOT..

Ok..skang dh bermula cuti MID SEM bagi sume budak asasi..huhu.. and cuti ni mmg penuh dengan pengisian,Assignment yang gila berlambak nak meninggal…huhu…

Bukan niat untuk entry kali ini, menulis tentang Assignment yang memang banyak itu, erm..teteapi ak nak tulis mengenai KURSUS PENGURUSAN ORGANISASI yang berlangsung kat GEM BEACH RESORT , batu rakit, Terengganu,pada 22 – 23 juai 2011.huh..

Ok2..ak pun xberniat nak menulis panjang tntg ini,sbb mengenangkan assignment yang bnyk itu,jadi ak jus bagi review jela..seperti selalu yang ak wat dalm post yang sebelum ini…huh

Ok…secara keseluruhannya, kursus ini memang menarik n tujuan kursus ini dijalankan adalh untuk mendedahkan kepada kami semua barisan pimpinan MPP n JTK , cara-cara penyediaan kertas kerja , laporan , belnjawan dan pelbagai lagi…

Memang sebelum ini xtau langsing la cara penyediaan perkara2 ni sume dengan betul,juz ikut format yang diberi oleh senior2 lepas je…huhu…so sekarang ini, dah tau la cara penyediaan yang betul dah tepat,apa yang perlu dilakukan sebelum dan selepas sesuatu program itu berlangsung.


Program ini santai je..mmg relaks sangat-sangat,sambil-sambill menikmati tiupan angina bayu laut…waaaaahhh..indahnya ciptaan ALLAH.. mmg segar ketka itu…huhu…

Tapi kami disana memang tak lama hanya 2 hari satu malam sahaja…huhu..tak puas tidur atas katl empuk…ahaks…*pengsan…

Pasal makanan pula,memang awesome la….rezeki tuhan bagi ini,memang TERBAAIIKK… n seperti yang kita semua tahu kan..kalau dah makanan kat hotel,conform-confirm la sedap kan…n begitu gambaran yang ak nak bagi tau korang tentang makanan kat resort ni….huhu…bez woookk….*muka tawar..

Erm… n kursus seperti ini memang tiap-tiapa tahun diadakan untuk MPP n JTK…yela nak bagi pendedahan kan..nanti kat KL senang…sume benda dah tahu,tak pergi kursus lagi pun tak apa…hehe…*kne boikot punya..

Ok la..kalau ak dah kata review harusnya post kali ini pendek2 belaka….yela juz wat rumusan program je…hikhikhik….jadi dengan rumusan ini,aku rasa cukup untuk korang memahami isi program ini….

Korang boleh klik sini >>.<< untuk tenngok lebih bnyak gambar..huhu..

Jaga diri hiasi peribadi

Enjoys your days..

*indahnya ukhuwah jika kerana Allah..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

{ sis izzah } at: 25 Julai 2011 pada 3:59 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

kongsi2 ilmu yg korang dapat kat sana,ngan kami-bebudak APIUM...

{ Rafqa firdaus } at: 25 Julai 2011 pada 4:11 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

ok..insyaAllah...akan kami kongsikan...

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::