Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: InTernEt AcCEsS ::

| Khamis, 14 Julai 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

LAMA DAH TAK MENGUPDATE BELOG TERCINTA KEGILAAN RAMAI INI,RAJIN NYA HANYA MENGUPDATE STATUS FACEBOOK SAJE..*yang rajin.

To my all kipas susah mati sekalian..kat sini aku nak bg alasan kenapa aku tak mengupdate belog ak ini untuk beberapa hari ini..ini adalah kerana belog cute ini tak boleh nak akses …ak pun tidak tahu kenapa,bila ak try bukak dashboard belog aku ni,sudah menjadi satu kewajipan FIREFOX aku tetiba “not responding”.*sedih..


-mana satu pilihan anda-gambar ihsan google-

Ak ada juga mencuba mengakses di beberapa pelayar laen..nak tau apa yang terjadi.. mai2 semua baca kisah ini.

-MOZILLA FIREFOX-

Pelayar ini adalah pelayar fevered aku,walaupon ianya kadang-kadang mendatangkan masalah kepada aku.*sabar..kenapa ak suka pelayar ini,ini adalah kerana pelayar ini,compotable dengan IDM,akahka…. Senang ak nak men download movie or apa-apa yang aku rasakan perlu untuk ak download.. yang menjadi masalah kepada aka sekarang ,adalah kenapa kat pelayar ini tak dapat nak bukak DASHBOARD belog comel aku…

Apa masalah yang sebenarnya..?? adakah aku seorang sahaja yang mengalami masalah ini,atau korang semua kipas susah mati aku uga mengalami masalah yang sama..??*muka tawar.. dan sampai ke hari ini,masih tidak lagi ak mampu membuka belog comel ini..harus sedih.. and yang menyebabkan ak lebih musykil lagi adalah,bila bukak yang laen ok pulak, maksud aku macam bukak facebook or laman web laen ok pulak…addoooii…

-GOOGLE CHROME-

Erm…pelayar yang menjadi kegilaan dan kemestian bagi setiap lappy dan computer..erm..ak pun tak tahu kenapa,aku tak de la like sangat dengan google chrome ni..entah, ak pun tak tahu kenapa.. menceritakan tentang permasalahan ini, pelayar ini pun menjadi satu masalah bagi aku ketika mana aku mencuba membuka DASHBOARD belog comel ini… bila ak try bukak je laman web belog, then tidak semena-mena, pergerakan belog aku menjadi perlahan..*mcm dijangkiti virus influenza gitu. Cursor aku bergerak seperti kereta dah seabad xtuar minyak hitam..*perlu…

Erm…sampai sekarang tidak ku temui punca kepada masalah ini..huhu..n lagi satu penyebab aku ala-ala menyampah menggunakan pelayar ini adalah kerana,suka sangat la nak CRASH.. pantang bukak banyak laman web..terus CRASH..eeewww….tolong la.. ini pun ak tak tau apa punca nya.. dan untuk pengetahuan semua aku dah cuba try install balik dah,tp masalh yang sama tetap timbul…aaadddoooiii…

-MAXTHON-

Ermm…satu pelayar yang baru..n belum sempat ak terokai..hari itu ada aku install dalam lappy ini..tp last-last ak buang @uninstall coz rsanya macam menyemak,dah la ICON tak cantik…

Tak nak cite banyak-banyak bcoz tak guna..

-INTERNET EXPLORER-

Satu-satunya pelayar yang ak rasa sangat la lembab tahap nak meninggal…erm..mana tak nya,kalau try bukak guna pelayar ini., macam-macam permission la dia mintak,,harus menangis ak menunggu,,kalau pengsan then dah sedar pon belum tentu keluar laman webnya,yela, tak habis-habis mintak permission..

But..dalam ladtop ak still ada pelayar ini,yela untuk menghargai orang yang telah menginstall dalam lappy ak ini.*beli-beli dah ada..so redha jela… dan sekarang version yag terbaru ni version 9, sangat la pantas pelayaran nya di laman sesawang,tp ak tak tau la pulak,,memang tak penah cuba… dan mungkin tak nak cuba.*kejam.,

-SAFARI-

Apa kejadah la nama pelayar ini…SAFARI…memang digunakan untuk mencari binatang-binatang dan haiwan-haiwan di alam maya,kalau pakai benda ini memang jumpa..haahkahak…

-OPERA-

Pelayar ini,bagi ak baru,coz ak rasa ak baru nak mencubanya,n so far not bad la..and tak penah la nak CRASH pulak macam GC tu…huhu..*peril.. and yang paling menyebab kan aku lebih bahagia lagi adalah my belog comel ini boleh bukak kat pelayar ini…I LIKE gila… penting tak ada CRASH n tak ada NOT RESPONDING..suka2..but very lambat la untuk tunggu dy keluar semua..haha…siapa ada percentage lagi,bape peratus lagi yang perlu tunggu….huhuh…

Hahaha..ini lah sebabnya kenapa beberapa hari ini aku tidak dapat meng update belog comel ini..and akhirnya ak temui penyelesaian nya..iaitu membuka melalui pelayar OPERA..hikhikhik…*walaupun lambat..*pengsan dua kali..

Dan korang sume bagaimana..? mengalami masalah yang sama dengan aku atau bagaimana..leh share-share..*perosak bahasa..

Dan ini sahaja untuk kali ini..

Jaga diri hiasi peribadi..

Enjoys your days..

Nota mulut- tak suka orang yang tak nak buat keje..


www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::