Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

"SAYA JOIN BLOGLIST UMAR FARUQ"

| Ahad, 5 Jun 2011
ASSALAMUALAIKUM..!!~~..

MASIH MENERUSKAN LEGASI BLOGGING AK,TNPA MERASA PENAT SEKALIPON..HAHA..KO ADA…!!..

Ok kali ni,ak nk join bloglist yg dianjurkan oleh seorg blogger yg dh lma dlm blogger ni… iaitu..

UMAR FARUQ

N as u all know.. ak ni bukn la terknal sgt dlm dunia blogger ni..huhu..so harus la utk ak perknal kan blog ak ni..ak nk jdi terknal gak mcm blogger BEN ASHAARI,CIK EPAL, n bnyk lagi..huhu

N b4 this,ak penah la join bloglist yg dianjurkn oleh ARELIFF…tp mcm xde respon je..xtau r..xmenepati kretiria ke o apa..ak pon xtau,coz xde respod drpd blogger tu..hehe..

**Inilah muka dak blogger yg baru nk UP dlm dunia blogger..hrp membantu..**

So harus ak redho..*pasrah..

N, contest utk blglist ni berakhir pada 6 julai..haha…harus la sebulan…erm..n ak rsa smngt r nk masuk bloglist ni ngn harapan agar blog ak terknal…*berharap..^__^

Ak xnk ckp o tulis pnjng2…so korg sume blogger2 sekalian leh la join utk masuh bloglist ni k..hehe..

Last ly,…

Jaga diri hiasi peribadi..

Enjoys your days..

**nota mulut - erm...trus mencuba utk join bloglist yg dinjurkan oleh bloger..utk meningkt kn followers kat blog ak..huhu..

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

3 RENJATAN:

{ Umar Faruq } at: 5 Jun 2011 6:04 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

ahaks.. thanx dude..

{ solomolo } at: 5 Jun 2011 6:09 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

singgah dari belog Umar FaruQ...
happy blogging...
[^_^]

{ fizz firdaus } at: 5 Jun 2011 7:25 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

ok2.... welcome..be my followers..hheeh

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::