Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

:: BaLik APiUm ::

| Rabu, 18 Mei 2011

ASSALAMUALAIKUM..!!

BANGUN PAGI2..TAK RETI NK GOSOK GIGI O PEG MANDI N KEMAS TEMPAT TIDO..TERUS JE MENGHADAP LAPPY COMEL NI,N BUKAK Fb..DENGAN HARAPAN AGAR BNYK NOTIFICATION..HAHA..TP YG ADO..*PENGSAN..

ALRIGHT..skang dh masuk entry ke brpa utk bula mei..ak sendiri pown xtau..sbb dh bnyk kan..haha..*senyum.. konon2 rajin la update blog ni..huhu…

Ok2..(klu xtulis ‘ok’ rsa janggal la)maaf..*tetiba…. Erm..kali ni ak bercerita bukan psal smbungn biografi..tp nk cte pasal…

…- KENE BALIK AWAL KE APIUM NILAM PURI-..

Pressure sungguh..tp msih lagi dlm kwalan.. n yela..org laen msih lagi bercuti di rumah smpi awal Jun..apa jaddah nya ak blik awal ke NP..huh..erm..mst korg confius kan…hakahka..

Erm..actually..ak kne jd Pembantu pelajar (PP) kat sna nnt tyme orentasi…yela ak kan MPP bru kat sna..erm..apa la nsib badan ak dpt jwatan MPP tu..huhu..padahal ada je yg lg layak..so knp ek aku dipilih..sebb ak baik SGT kowt..huhu…erm… ini mungkin satu ujian ALLAH pada ak..yela..

“ALLAH TIDAK AKAN MENGUJI SESEORG ITU KALAU DIA TIDAK MAMPU UTK MENANGGUNGNYA”

Erm..n ak berpegang 101% dgn kata2 diatas…n mngkin ada hikmah nya ak ne blik awal ni sume..

N ak suka apa..haa..boleh cop blik..n cop katil.haha*senyum lebar… suka22….

Erm..n malam esok (jumaat)..ak akn bertolak ke KELANTAN bumi serambi mekah.. n ak akan dijangka smpi pkul 5 pagi esok nya la..huhu..*insyaAllah,klu xde pape masalah di tgh jln..huhu.. n brg2 ak nk ke sna..blum lgi dikemas…tp brg2 nk di bwa dh dibeli cnth2 nya..mcm peralatan mndi sume la…dh beli dh…

Tinggl nk mnd je blum lagi…hahaha..*sengeh..

N ak akan really miss my family..huhu.. al mkalumlah jauh….huhu…*muram..huhu

Erm..dh la..ak nk bg tau itu sje…huhu..n korg sume seperti bese la…

Doakan perjalann ak ke Kelantan esok dlm keadaan yg baik n dlm lingkungan rahmatNya..huh..*insaf..

Ok la…nk g bersiap..nk keluar sat g..haha..*+__+

Jaga diri hiasi peribadi..

Enjoys your days..

*nota mulut – semalam tengok MASTER CHEF ..wah..sedap btul dy pnya pencuci mulut.. klu kat uma ada peralatan n bahan..ak dh buat dh bnda tu..haha.*pitam

www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

{ aRifF da BeLieBers } at: 18 Mei 2011 10:57 PTG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

selamat kembali k ye MPP..ops..haha

{ fizz firdaus } at: 19 Mei 2011 3:03 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

perlu ariff..ko mention bnda tu..very dislike..hukhukhuk

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::