Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

WaNiTa Tak HiPokRIt TApi.......

| Ahad, 23 Januari 2011
Assalamualaikum..

bca entry je dh kontroversi....haha."wanita tak hipokrit tapi...."erm...agak2 korang ak nk cte psal apa...huhu...mst la ckp psal perempuan..bila kita ckp psal perempuan ni..pihak2 perempuan2 ni..mula la mngeluh,xsenang duduk,panas satu badan..n korg jgn tny knp klu lepas ni ada pompuan akan membenci ak...haha..psal entry ni je pown..haha...

pompuan ni..mst pikir yg laki ni juz nk yg hot , seksi, nk yang ala2 beyonce....haha....tp mereka ada pernah pkir x yg mereka tu , bila cri laki je,,..mst nk yg ada rupa bergaya..n yg pling penting sekali berduit...(poket berkepuk)..hahah....ini lagi dibuktikan melalui lgu2 yg ada kat radio skang..mcm2 lagu seperti mnghina kaum adam...haha.... *korg cri la sndiri lagunya...huhu...
tetapi pernah x kita dengr lgu yg dinyanyikan oleh lelaki,menghina kaum hawa ???/xde kan..malah memuji..seperti, SOFEA JANE , ISABELLA n bnyk lgi...huhu....erm..tp knp mreka msaih mengata laki seperti itu..adakah mereka sndiri xphm bhasa melayu..haha....

jika wanigta boleh melabel lelaki itu sebagai mata keranjang..jd xsalh utk lelaki melabel perempuan itu sbgi MATA DUITAN...krn jika kita tngok skang...apabila anda berduit..rami la permpuan yg akan menggilai anda,,,,haha,,,realiti dunia hr ni...

jd di mana kita..??? fikir2 kan lah..

erm..utk akhirnya,,,,
mmg kta nk yg terbaik utk diri kita..tetapi jgn lah kita mempermainkan perasaan seseorg hny utk memuasakn hati kita shaja,,,haha,,...n sudah semestinya seorg wnita itu mahukan lelaki yg baik dan boleh mnjga nya,,dan bgitu juga ngn lelaki... tetapi haruslah kita ingt bhawa jodoh pertemuan ditgn ALLAH...so jgn byk komplen...*stop complaining.... terima dgn redho n bersyukur..jgn merungt....keran tuhan itu tahu yg lebih baik utk diri kita...huh

wasalam... www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

2 RENJATAN:

{ ..bicara hati ke hati.. } at: 23 Januari 2011 5:48 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

ye ye..aku setuju ngan pendapat hang..hahahha..tapi tak semestinye wanita mata duitan..kahkahkah..

{ fizz firdaus } at: 24 Januari 2011 1:12 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

erm....mmg ada gak wanita yg xmata duitan...
tp rsanya xramai..n payah nk cari..hahaha

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::