Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

wAkTu YaNg PaNjAnG

| Selasa, 31 Ogos 2010
Assalamualaikum...haha..hai sume followers ku sekalian..erm..dh lma agaknya aku x update blog ni..almaklumlah cbuk r skang ni..mcm hal kne wat..assingment nya ag..pnt sokmo aku...huhuhu..ok r..dyam xdyam dah 22 ramadhan kita hari ni..dh nk dekat dh kita ngn rya,n dh nk dekat juga kita utk meningglkan bulan yg barakah ini..huh..n sepnjang bulan ni jugak la bnyk bnda yg berlaku kat ak...hahaha...erm..lpas satu2 assingment dtg..haha..tp alhamdulillah sume ak dpt settle kan..haha..wlupown pnt nk wat mcm mna dh tangungjwb as a student kan..huh..n pada 31 ogos 2010 lpas..klab orator ada wat program yg diberi nma rabithah..so aku ni dilntik r mnjd KD multimedia bersma seorg ag kw aku,ariff..ok.nk dijadikan cte ak ni kne wat video dalm msa satu hari..2 video bkn satu tetapi 2..wah..pnat siot aku..video pertma aku kne wat video psal organisasi program n kedua psal aktiviti sepnjag program...wah..pnt siot...satu hari aku duduk dpn ladtop je..huhu..tp aku bersyukur r..coz pnt2 pown ap yg aku wat tu berbaloi..n insyaAllah diredhai oleh Allah SWT...huh...ok r skang ni tinggl lagi satu assignment je yg belum hntar..iaitu MUTOLA'Ah..
dah siap dh..tnggl nk hntr je..ok la..smpi cni je..haha..nnt ak update ag..
bye salam..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

0 RENJATAN:

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::