Keblinger

Keblinger

I made this widget at MyFlashFetish.com.

heartbeat

nuffnang

rAmAdHaN iS bacK..

| Isnin, 9 Ogos 2010
assalamualaikum..heheh..
firstly..nak mintak maaf kat sume r..klu slama ada yg baca blog ni..ada yg tersa hati ke..mnx maaf sgt2..huhuh..actually nk cte psal bln RAMADHAN yang akn tiba mungkin kurang dr 48 jam je lag..hahha...xsbr nya..hehe..yela mna xnya bln yg pnuh barakah ni hny dtg sekali setahun je..n kita ni as a umat islam kne r wat amalan yang terbek utk bln pnuh barakah ini, krn mngkin kita x kan jumpa lagi bln ni taun ni..so kita wat r amalan sebaik-baiknya..hehe...erm...
harapkan juga moga2 amalan kita pada bulan ini,diterima oleh Allah SWT..huh..
ok..cukup r tu..tazkirah tu..aku pown xde r pndai sgt nk tazkirah ni..diri sndiri pown prlukan bimbingn ni plak nk tazkirah org..hahahah..ok..korg sume pose r btul2..jgn ngade2 nk ponteng pose..bg mcm2 alasan..gastrik r apa r..klu gastrik mnx nsihat doktor mcm mna nak pose..jgn jadikan gastrik sbgai alasn utk x pose k..hahaha..ok..
akhir kalam..hayati bait2 ayat ini..">>

nma sy sya'ban..sy ingin bgtaw jiran sy Ramadhan akn dtng mengunjungi kta x lma lagi .dia akan mai ngan isteri dia iaitu rezeki dan dia bawak 2 org anak dia iaitu sahur dan iftar.depa jugak bawak mai cucu sekali..3 orang akan rahmat,barakah ngn keampunan..depa akan berkampung dkt sni slama sebulan..lpas sblan depa blik la nek pswat eid fitri..harap kwn2 dpt hrgai depa..ahlan wasahlan ya RAMADHAN..


AKHIR KALAM..
..AHLAN WASAHLAN YA RAMADHAN..
SEKIAN..
www.tips-fb.com
SILA TERUJA DENGAN LIKE ^_^

1 RENJATAN:

{ Ariff Firdaus } at: 9 Ogos 2010 3:27 PG berkata... [GATAL NAK KOMEN]

cm knal je ayat prenggan akhir uh..huhu

Catat Ulasan

PLEASE CLICK ONE.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Copyright © 2010 ::: NIGHT STORY :::